Onze dochter heet Desiree en ze krijgt er een zusje bij, maar nu ga ik twijfelen aan de meisjes naam.. Wat vinden jullie daar mooi bij staan? Groetjes en alvast bedankt!!
Shirley Ramona Fabiënne Selena Silvana Kiara Sharon Sharona Cheryl Jennifer Mandy Lindsey Marsha Rachel
Desiree en ... - Rochelle - Rafaella - Charlotte - Lisanne - Josephine - Emmelie - Dominique - Babette - Leah - Frederique
Ik zou naar de oorsprong zoeken, bijv. welk land komt het? Frankrijk waarschijnlijk en in die lijn verder zoeken Ik vind het ook zo rommelig staan namen van allerlei landen en soorten in een gezin. Van Oud-Hollands naar Engels, gek dat er soms mensen zijn die daar helemaal geen feeling voor hebben
Desiree en Louise Desiree en Valerie Desiree en Aimee Desiree en Charlotte Desiree en Ninon Desiree en Rosalie
Ik zou het zeker ook in de Franse hoek zoeken, en evt. het aantal lettergrepen matchen. Valerie & Rosalie al genoemd, vind ik mooi, vooral Valerie. Amélie Vivienne
Ik denk dat dat niks met geen feeling hebben te maken heeft, maar meer met persoonlijke smaak!! Mijn dochtertje heeft een erg engelse naam, en ik wil juist iets anders omdat ik het anders allemaal iets te engels vind! Ik vind heel veel passen bij Desiree Een beetje het zelfde qua stijl: Romee Aimee Of heel wat anders: Kiki Evi Mauri Lauren Maar welke namen vind je zelf mooi??
Thanks voor het nadenken!! Zelf zitten we te denken in de richting van Charlotte of Isabelle Maar het is idd dat veel bij Desiree past! Groetjes en bedankt!!