D.anae T.amar en M.eron alledrie mooi. Als je voor iets aparter wil gaan zou ik kiezen voor een vd laatste 2.
Danae vind ik het leukste! Wat zou je van Dana vinden? Zo Het nichtje van vriendin van mij. Vind ik zelf erg leuke naam
D.anae (uitspraak: Da-nee of Daa-nee?) M.eron T.amar (uitspraak: Tah- mar) M.anouk A.mel Ik vind D.anae echt veruit de mooiste uit dit rijtje, de rest is niet echt mijn smaak. Verder zou de volgorde dan nog zijn; 2. T.amar 3. A.mel 4. M.eron 5. M.anouk
Met deze uitspraak vind ik Meron toch wat minder. Ik heb zelf oud-Grieks gehad en volgens mij zeiden we Da-na-ee toen, maar de uitspraak kan inmiddels wel veranderd zijn. Ik zou inderdaad NIET Danée gaan schrijven, maar gewoon (vaak!) uitleggen hoe je het uitspreekt.
Danae de mooiste naam! Ik zou geloof ik wel Danée schrijven, maar dat is heel persoonlijk. uitspraak met een korte a. wat vind je van Marrée?
Danae heel leuk! Ik spreek het uit als da-nee Vind Danée ook goed kunnen, maar vind Danae niet verwarrend
Bedankt meiden! Het is duidelijk wel naam favoriet is bij jullie . Vinden jullie de naam niet te kak?