Leuke reacties, Ja ik vind Noralie denk ik ook mooier. Morgen ga ik de naam eens laten vallen bij mijn man,
Noralie inderdaad. Origineel, maar niet té origineel, leuk af te korten (noor) en een beetje 'chique'. Ben benieuwd wat je man ervan vindt!
Wederom bedankt dames, Ik vind het leuk om positieve reacties te krijgen, want ik begin het echt een leuke naam te vinden. Mijn man vond het ook leuk. Maar goed, nu kunnen we daar nog niks mee natuurlijk, Maar we gaan bijna weer proberen....
Fijn dat je man het ook leuk vind , dat is hier meestal het probleem. Verzin ik een naam, begin ik hem leuker en leuker te vinden, vertel ik het hem -helemaal enthousiast- vind hij het niks... *zucht* . Nouja hier duurt het nog even voor het weer serieus gaat spelen maar toch
leuke naam zeg! hoor je hier niet zo(tenminste hier nog niet gehoord). Ik ga deze naam (Noraly) op mijn lijstje zetten leuke naam!
Ken de naam wel, maar je hoort hem niet zo vaak. Ik vind het wel mooi klinken en goed passen bij Isabella. Ik zou wel Noralie schrijven!