Ik vind het geen mooie naam. Als jullie andere kinderen makkelijke korte namen hebben zou ik daar denk ik nu weer voor kiezen.
Als jullie t een mooie naam vinden moeten jullie het doen. Zal een keuze van een naam niet af laten hangen van de mening van anderen.
Ja hele mooie naam!! Ook gek op de naam sinds Colombiana maar hier ook een volledig NL kindje haha. Misschien kun je als officiele naam Cataleya doen en als roepnaam Leya? Vind het ook een hele vrouwelijke, sierlijke naam voor zowel een vrouw als een meisje. Ik beeld me trouwens wel een spaanstalig meisje in en een surinaams/aziatisch kindje zou ik al wat gekker vinden. Maar kan ook door de film komen haha. Ik zeg zeker doen!!
Ik vind het wel een leuke naam. Doet mij vanwege Cataluña een beetje Spaans aan, voor veel mensen een favoriet vakantieland.
Ik vind t niet zo mooi, maar ik hou persoonlijk meer van iets kortere namen. Mss die naam kiezen en als roepnaam Katy?
Niet mooi, sorry. Ik ken wel iemand die Mandeiya heet... Vind ik zelf ook niet echt mooi, maar al beter. Misschien is dat iets?