Nee vind ik niet mooi voor een meisje. Ik weet iemand die haar meisje Bobbie heeft genoemd, dat vind ik wel grappig.
Ja ik wil juist Jimi spellen omdat ik Jimmy of jimmie te jongensachtig geschreven vind. Maar je spreekt het wel uit al Jimmy . Wil graag een naam wat voor meisje en jongen kan. Hou niet zo van tuttige namen. Bobbi doet me denken aan bobbi eden anders was bobbi zeker leuk Geweest!
Jimi vind ik niet zo leuk. Maar als jij een unisex naam wilt, denk dan misschien eens aan Robin, Teuntje of Klaasje? nog wat ideeën: Renee Daantje Sjors Guusje Gerdje Anne misschien kun je hier iets mee
Ik vind unisex namen meestal lelijk, maar dit is een echte jongensnaam! Nee echt heel lelijk bij een klein meisje.
Ik vind jou namen totaal iets anders dan Jimi dus vraag me af het haar smaak is Ik zou eerder denken aan: Jackie Charlie Joey Jaimey
Ik vind sommige unisex namen wel leuk. Maar Jimi is geen unisexnaam. Het is een jongensnaam. Je dochter een jongensnaam geven maakt het nog geen unisex. Sorry ik vind het echt no go.
hahaha ach we doen ons best toch en het zijn wel unisex namen.. maar jouw namen zijn idd ook erg leuk!!
TS ik vind het wel een leuke naam! Zelf helemaal gek op Bobbi maar zag als dat je dat niks vindt. Misschien vind je deze namen nog wat: Dani Lexi Teddie Billie Overigens is Jimi vorig jaar 1x gegeven aan een meisje en 29x aan een jongen. Just so you know .
Zeker origineel, zelf vind ik het voor een meisje geen super leuke naam en zou dan eerder uitwijken naar iets wat er op lijkt als: Jaimy, maarja daar moet je dan ook maar weer van houden haha
Zou je zelf Jimi willen heten? Nou, misschien best wel als ik die vraag aan mezelf stel. Ik moet even wennen, maar ik vind het eigenlijk wel heel goed kunnen. Deze -misschien wat rare - graadmeter hanteer ik meestal als ik twijfel of een naam wel of niet kan.