Welke naam, Help aub !

Discussie in 'Babynamen' gestart door dennis123, 22 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welke naam ?

  1. Neo

  2. Jay

  3. Levy

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. dennis123

    dennis123 Lid

    6 mei 2008
    20
    0
    0
    Barendrecht
    We vinden het zo ontzettend moeilijk, het kiezen van een naam, echt vreselijk, mijn voorkeur gaat uit naar Neo, maar vraag me af of het niet TE appart is, ook Levy vinden we erg leuk, maar wel weer een naam die je vaak hoort, en dat vind ik bij deze naam een nadeel, en dan hebben we nog Jay, die vinden we weer wat normaler dan Neo maar apparter dan Levy.
    Niet dat er iets aan Levy mankeert, absoluut niet, maar ik heet zelf dennis, en ik heb er altijd een hekel aan gehad dat er zoveel zijn die Dennis heten.

    Graag zou ik willen weten wat jullie zouden doen.
     
  2. Deurtje

    Deurtje Fanatiek lid

    8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Ik vind Levy (eigenlijk Levi) het leukste, de andere 2 namen vind ik niet leuk.
    Succes met kiezen!
     
  3. Marietje83

    Marietje83 Actief lid

    12 jul 2008
    479
    0
    0
    ik heb gekozen voor Levy, k zou het zelf als Levi schrijven. Een hele mooie naam!
     
  4. moes

    moes Fanatiek lid

    20 jul 2006
    2.765
    9
    38
    neo!
    toen ik die naam voor het eerst hoorde,
    vond ik hem helemaal niks,
    maar nu zit bij onze dochter een neo in de klas
    (superleuk jochie!)
    en dan wen je vanzelf aan een naam,
    nu vind ik hem hartstikke leuk!
     
  5. Linda86

    Linda86 VIP lid

    Ik vind Levi leuk, wel met een I dus op het eind. Met een Y ziet er een beetje raar uit (vind ik dan). Jay vind ik helemaal niks, en Neo is op zich ook wel leuk.
     
  6. yasmin10

    yasmin10 Lid

    15 aug 2008
    42
    0
    0
    ik heb op Neo gestemd. Vind ik een superleuke naam en twijfel ik zelf ook over. Levy heten al 10.000 kinderen. Ik ben denk ik geen goede graadmeter want heb zelf ook een Poll gestart en niemand vond mijn namen leuk :)
     
  7. dennis123

    dennis123 Lid

    6 mei 2008
    20
    0
    0
    Barendrecht
    Ik denk ook wel dat het in je smaak moet leggen, een wat appartere naam, want zo kan ik ook denken, een Levy of Levi wordt 100 keer zo vaak gekozen dan Neo...
     
  8. Beate

    Beate Fanatiek lid

    13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    Ik ga voor Levy (vind Levi wel nog net wat mooier :) )
     
  9. Manuela79

    Manuela79 VIP lid

    7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ik ga ook voor Levy/Levi. De naam jay vind ik niet zo en bij Neo denk ik meteen aan The Matrix ;)
     
  10. Racebabe

    Racebabe Fanatiek lid

    16 mrt 2007
    3.491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Een spontane reactie: bij Neo denk ik aan the matrix, bij jay aan een (homoseksuele) kleding stylist hihi en Levy is gewoon leuk hahah :)
     
  11. Tennes

    Tennes Niet meer actief

    hihi, en bij Levi denk ik aan een spijkerbroek :D
     
  12. dennis123

    dennis123 Lid

    6 mei 2008
    20
    0
    0
    Barendrecht
    zouden er nog meer willen stemmen, want Neo is behoorlijk aan het inlopen, maar je moet er alleen maar op stemmen als je hem ook echt leuk vind.
     
  13. lillebi

    lillebi Actief lid

    21 feb 2008
    249
    0
    0
    ik vind neo erg leuk, stond ook in ons lijstje voor als het een jongetje zou worden. ik hou juist wel van dat aparte, je hoort deze naam zo goed als niet.
     
  14. Manuela79

    Manuela79 VIP lid

    7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Probeer anders eens de namen die jullie in gedachte hebben samen met de achternaam hardop uit te spreken tegen elkaar. Dat helpt vaak een hoop.

    Toen mijn vriend Louise voorstelde, zei ik heel hard Louise.... 'achternaam' en de tranen sprongen in mijn ogen en ik zei meteen jaaaa zo heet ze!
     
  15. dennis123

    dennis123 Lid

    6 mei 2008
    20
    0
    0
    Barendrecht
    oow ja dat hebben we al 100 keer gedaan, maar dat kan dus bij alle 3 de namen.
     
  16. hanna1974

    hanna1974 VIP lid

    9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Van deze namen vind ik Levy het leukst.
     
  17. Daphne21

    Daphne21 Bekend lid

    3 feb 2007
    601
    0
    0
    Verkoopmedewerker Bakkerij
    Gelderland
    ik vind levy het mooist
     
  18. angela80

    angela80 Fanatiek lid

    8 jan 2006
    1.488
    0
    0
    ik ga voor jay ;)
     
  19. katjak79

    katjak79 Fanatiek lid

    19 aug 2008
    1.274
    0
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    zaanstreek
    Neo vind ik persoonlijk helemaal niets, dan krijg je elke keer als hij zijn naam zegt dat ze denken dat hij Leo heet.
    Levy vind ik op zich wel een leuke naam, je zegt dat deze naam zo populair is, maar ik ken geen enkele Levy of Levi! Dus als dat het enige is dan zou ik het gewoon doen.
    Jay vind ik leuk, kort en stoer. Maar nu bedenk ik me wel ineens dat er wel op gerijmd zal gaan worden en dan krijg je al snel Jay-Gay
    Mijn man en ik kijken heel goed naar: Is de afkorting niet raar, kan er op gerijmd worden wat niet leuk is en past de naam goed bij de achternaam.
    Succes in ieder geval!
     
  20. girl21

    girl21 Niet meer actief

    IK VIND OOK LEVI HET LEUKSTE, MAAR ALS JE LEVI TE STANDAARD VIND, IK HEB EEEN KENNIS DIE HEEFT DE NAAM IETSJES AANGEPAST, ZODAT HET MINDER BEKEND IS..(TOCH IS HET WEL AL EEN BESTAANDE NAAM HOOR.

    LEVI = LEVIN GEWORDEN..

    KLINKT EERST VREEMD, JE MOET ERAAN WENNEN, MAAR TOCH VIND IK HET NAAR EEN PAAR KEER TE HEBBEN GEHOORD, EEN HELE LEUKE EN ORIGINELE NAAM!

    SUCCES VERDER MET KIEZEN!
     

Deel Deze Pagina