We twijfelen nog steeds over namen voor onze baby. We komen er maar niet uit. Ik heb nog wel ff ies maar toch. Hoe zouden jullie de volgende naam uitspreken: Justin. -Justin (gewoon met een j) -Djustin
Hihi, toevallig net bij mijn naam voor een jongen in ander bericht er ook net over. Ik zou persoonlijk voor Djustin gaan. Zou jij ook eens bij die van mij willen kijken wat jij ervan vindt? Kijk bij Wat vinden jullie van deze naam? Alvast bedankt.
Djustin.... Vind ik net zoiets als Jim/Djim... Vind het echt debiel (sorry) als engelse namen nederlands worden uitgesproken...
Ik ga ook voor Justin (dus zonder d zeg maar), een vriend van ons heet ook zo en zijn naam wordt ook op de "nederlandse" manier uitgesproken.
Mooie naam! Maar dan wel als Justin schrijven hoor. Schrijf het asjeblieft niet met een D ervoor! Ik vind het oerlelijk, Djustin, Djesse,Djayden... Het verknalt de hele naam.. Wel uitspreken op z'n Amerikaans is mooi.
Kan allebei. Als ik de naam zie staan, zou ik 'Justin' zeggen. Maar als jullie hem altijd 'Djustin' noemen, nemen anderen dat vanzelf over. Ik zou het ook als Justin blijven schrijven, hoe jullie het ook willen uitspreken. Djustin vind ik ook niet mooi staan.