Wat vinden jullie van deze naam?

Discussie in 'Babynamen' gestart door Kezzie, 31 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meles

meles Actief lid

6 aug 2008
    122
    2
    18
    Hoi,

Ik heb zelf een naam die zowel voor jonges als meisjes gebruikt word. (Lesley). Nu gaat iedereen er eigenlijk gelijk al vanuit als ze mijn naam horen dat ik een man ben. Moet eerlijk zeggen dat ik dat van kleins af aan al heel erg vervelend vind. Je went er wel aan, maar het is en blijft niet leuk om iedere keer maar te moeten horen: Oh ik dacht dat je een jongen zou zijn want je heet....

Ik vind Sam wel een erg leuke naam hoor. Je moet doen wat voor jullie goed voelt!

Groetjes

2. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Ik vind Sam erg leuk, echt een unisex naam.

3. glimworm

glimworm Niet meer actief

Hoi!
    Wat mij betreft moet je gewoon doen wat jij en je partner het mooiste vinden. Het is toch ook jullie kind?

Ik zelf heb al een paar jaar een jongensnaam(Jascha) in mijn hoofd. mijn vriend vind hem ook mooi dus het staat voor ons al vast dat dit m gaat worden als we een zoon krijgen. deze naam is ook typisch unisex en waarvan (vele) mensen zullen zeggen dat het echt een meisjesnaam is.
    Ik trek me er niks van aan, wij vinden hem mooi en das voor ons het belangrijkste

4. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Leuke unisex naam! DOEN!

5. lovelygwen

lovelygwen Actief lid

11 nov 2008
    378
    0
    0
    Studente
    Nijmegen
    Sam, leuke naam hoor! Ik zou het dan wel in het Engels uitspreken als Sem! :)

6. mutsie79

mutsie79 Fanatiek lid

6 sep 2007
    2.567
    221
    63
    De dochter van mijn vriendin heet Sam.

Deel Deze Pagina