hallo allemaal ik heb sinds een paar weken hele erge last van mijn linkerribben als ik lang zit heb al vanalles geprobeerd kussen achter de rug voor verlichting enz. maar het lijkt wel of het erger word de laatste tijd nog iemand die hier last van heeft? of misschien weet wat ik ertegen kan doen? groetjes grummelke
hoi ik herken je probleem ik heb het met alle 2 mijn zwangerschappen gehad. ik denk dat jou kindje net als die van mij nogal hoog zitten. en dan drukken ze tegen de ribben. je kan er niks aan doen eigenlijk, en hbet doet vreselijk pijn. maar zodra je zoontje geboren is, is het meteen over. dus nog even volhouden. tis lastig en pijnlijk nu maar als je kindje er is ben je het vergeten groetjes nienke
Je kunt er niks aan doen helaas.. Komt omdat die kleine blijft groeien en bewegen hè. Ikzelf heb daar gelukkig geen last van (ribben). Maar wel veel van maagzuur bleh..
thnx voor jullie antwoorden this indd flink pijnlijk maar ook voor een goed doel he en dat zuurbranden heb ik ook heel erg maarja veel water drinken helpt bij mij wel groetjes grummelke
Ik heb al sinds week 28 van mijn zwangerschap veel ongemak aan mijn ribben, eerst omdat de baarmoederrand er tegenaan kwam en onderdoor groeide en nu omdat het koppie van ons kindje er continu tegenaan drukt (ligt in stuit). Zoals anderen ook al aangeven kun je er helaas niets aan doen. Sterkte met het ongemak, hopelijk wordt het bij jou wat minder zodra jullie kindje draait of indaalt! Groetjes, Wendy
He grummelke! Ook ik heb erg last van m'n linkerribben, en dat alweer een tijdje. Nou weet ik niet hoe die kleine van jou gesetteld is in je buik, maar die van mij ligt heerlijk met het koppie omhoog en als ze zich dan uitrekt krijg ik steeds van die kopstootjes tegen m'n ribben aan. Ik heb daar vooral links last van. Voelt soms helemaal beurs. Als ik rechtop zit, achter de computer of waar dan ook komt ze volgens de verloskundige ook een beetje in het gedrang omdat je vaak toch niet met een hele rechte rug zit waardoor m'n ribben ook dan pijn doen. Het enigste wat bij mij helpt is lekker onderuit op de bank gaan zitten met m'n linkerarm achter m'n hoofd! Zo heb ik nu al vele uurtjes gezeten. Succes ermee in ieder geval! Groetjes van Paprika.
die van mij ligt nooit stil gister lag ie met zijn voetjes beneden te schoppen en nu zit ie de hele tijd bij mij ribben te schoppen dus die kleine van mij blijft draaien haha wel leuk natuurlijk zo'n kleine bewegel groetjes grummelke
Ik word ook aan alle kanten geschopt, de ene keer heeft ze der beentjes omhoog en de andere keer naar beneden! Mijn placenta ligt ook aan de achterkant dus kan precies voelen wat ze uitspookt!
same here maar vind het echt heerlijk vooral savonds in bed is ie lekker actief eergisteren was ie zig aant uitrekken zag je zo zijn voetjes uitsteken heb me echt rot gelachen zag er super leuk uit 1 ding weet k zeker dat ga ik echt missen als ie begoren word
hoi iedereen ik heb vooral sinds 2 week last van mijn rechterribben. erg vervelend maar als ik de rechterkant uit strek is de pijn minder. ook heb ik erg veel last van zuurbranden. ik gebruik als het echt heel erg rennie's die kunnen namelijk gewoon tijdens de zwangerschap gebruikt worden. groetjes rianne
Bij mijn zijn het ook de rechterribben die het moeten ontzien momenteel. Nog een paar weken en dan gaan we dat gevoel misschien wel missen