Is het met een J of een DJ uitspraak? Juna vind ik in ieder geval het mooiste! (met een J-uitspraak )
Ik vind juna (niet met dj uitgesproken) wel mooi. Danah vind ik niks, de 'h' voegt niets toe vind ik. En judy vind ik wat ouderwets ofzo?
June/Juna wil ik met een DJ uitspraak! Anders zou ik eerder voor Yuna kiezen voor de J uitspraak! Trouwens dit zijn namen uit het Midden-Oosten! Je moet ervan houden
Ja, ik houd ervan Als je het je omgeving zegt hoe t uitgesproken moet worden is t snel duidelijk hoor Dan zit t er snel in. Dus je moet lekker doen waar jij je goed bij voelt
ik vind June mooi.. en Dana zonder H.. dat voegt inderdaad niet zo veel toe.. judy (word de u een oe??) want als je het uitspreek als djoedy vind ik het wel mooi.. djudy vind ik niet zo mooi!!
Ik ook Inderdaad. Als je vanaf het begin vertelt hoe het uitgesproken met worden dan nemen ze het over. Is zo gepiept! Ik geef les en kom de meest moeilijke namen tegen. Maar na wat uitspraakoefening weet ik hoe dat kind heet
haha mooie naam missy, ik zie dat t nu regelmatig voor komt, hihi en ik dacht dat dat wel mee viel haha ik geef ook les idd, en het is zo gepiept, als je t eenmaal weet, dan onthoud je t.