Over een meisjes naam zijn we nog niet uit misschien wordt het wel ene jongentje en is de zoektocht helemaal voor niks straks nou ja we zijn liever goed voorbereid! nu hebben we 2 namen die we ook wel mooi vinden, wou jullie mening vragen.. onze dochter heet N. eomi 1. amber 2. ilse ik ben gek op amber en me man op ilse! ben benieuwd wat jullie leuker vinden! Thanks meiden
Ik vind ze allebei wel leuk en ook er goed passen bij je andere dochtertje. Als ik dan toch moet kiezen, dan zeg ik Amber, idd net iets meer van nu. wat ik er ook leuke namen bij vind: Merel Esmee Eline
Lastig, ik vind het allebei mooie namen! Maar in combinatie met de naam van je dochter denk ik dat ik voor Amber zou gaan.
Ik vidn het ook allebei mooie namen! Mijn persoonlijke voorkeur gaat naar Ilse, maar bij de naam van je dochter zou ik idd ook voor AMber kiezen; beide namen die sterk en bijzonder klinken, Ilse klinkt meer lief in mijn oren!
De naam Ilse vind ik niet mooi. Amber daarintegen wel! En de naam Amber past ook mooier bij de naam van jullie dochter.