maar dan heeft mijn voorkeur zelf Dionne, dus geen Dione (van dat sportprogramma) En mijn man vindt Dionne Romee als tweede naam heel leuk. is serieuze optie, nog ff gauw de andere doorlezen.
Ondanks ik een link leg met een paard bij de naam Dionne vind ik Dionne Romee wel heel erg mooi klinken!
En wordt het Dionne Romée?? Erg leuke naam, past echt heel mooi! Bij ons staat Marée op het lijstje, zou ook mooi staan; Dionne Marée
Nou Dionne wel, maar we hebben ons zoontje vernoemd naar mijn schoonvader en overgrootvader enz. Dus eignelijk moet ik ons dochtertje naar mijn moeder vernoemen vind ik...Beetje ongeschreven regel he? Dus dan Dionne Maria, maar Marrée is ook een beetje een verbastering van Maria dus misschien dat we die nog overwegen. Klinkt mooi en bijzonder. x
Tweede naam ideetjes: Dionne Aimée Dionne Anniek Dionne Bodée Dionne Carleen / Karleen Dionne Carlien Dionne Caró Dionne Elien Dionne Elina Dionne Esmee Dionne Félien Dionne Filien Dionne Heleen Dionne Imee Dionne Ismae / Ismay / Ismee Dionne Jaël / Yaël Dionne Jasmijn Dionne Jileen Dionne Joël / Yoël Dionne Jolé / Jolee Dionne Jolein Dionne Julee / Julé Dionne Kathleen Dionne Lian Dionne Linouk Dionne Lisan / Lizan Dionne Mae Dionne Manouk Dionne Marleen Dionne Marlien Dionne Marloes Dionne Marlou Dionne Maureen Dionne Maurien Dionne Milou Dionne Monique Dionne Nicole Dionne Philien Dionne Robien Dionne Romee Dionne Rosan Dionne Sophie Dionne Thamar Dionne Yélien
Ik heb een hele lijst namen opgeslagen op m'n computer, daar heb ik in gegeken om een naam te vinden die ik bij Dionne vind passen
Maria vind ik erg mooi en klassiek! Marise ofzo kan ook nog, daar zit ook Marie in! Vind ik ook leuk staan, Dionne Marise/ Maryse