Hallo! Vriend en ik dachten een naam gekozen te hebben, maar nu twijfel ik.. Wilden eerst Simon. Maar denk nu aan Dolf. Wat vinden jullie? Wat vrouwelijke meningen is nooit verkeerd Fijne avond!
Dolf?? nee moet ik aan Adolf denken. Maar dat ben ik. Je kan ook aan Dolfje weerwolfje denken. Dat is beter. Maar Simon nog beter! Staat ook vrij hoog op mijn lijstje
Heel zeker Simon, leuk! Dolf vind ik een oude mannen naam en zeker niet leuk voor een lief klein jongetje.
Haha, moet zelf ook aan die Adolf denken.. Vandaar de twijfels, bang dat meer mensen die link maken. Niet echt de bedoeling bij zo'n klein hummeltje
Het zijn sowieso geen namen die ik mooi vind, maar dan zou ik voor Simon gaan. Dolf doet met denken aan een robbedoes...
Die arme schat geen DOLF noemen hoor. ik dacht ook direct aan Adolf H. Het voorstel van Rolf vind ik dan nog mooier dan Simon. Maar Ralf vind ik dan nog leuker
Hmm niet heel erg mijn smaak. Ik vind Sim wel heel erg leuk! Ken iemand die Simon heet maar Sim genoemd word. Maar dan niet uitgesproken als Siem (wat ook erg leuk is hoor), maar echt als Sim. Dolf vind ik niet een hele leuke naam. Rolf ook niet echt, Ralf is dan weer iets beter ja.
Ik moest aan Dolf denken uit de kinderserie Alfred J. Kwak. Vind het ook geen leuke naam, Simon vind ik dan wel beter.
Ook ik ga zeker weten voor Simon. Vind Dolf helemaal niks. Het voorgestelde Rolf vind ik wel een heel stuk leuker!