Hallo dames!! Hebben jullie een idee van een leuke jongensnaam passend bij P.epijn?? Alvast bedankt!!
Abel Alexander Almer, Almar Alwin Arthur Bastian, Bastiaan, Bas Benjamin Bram Casimir, Cazimir, Kazemier Casper David Dorian Elias Emiel Emilian Ewoud Fabian Filemon, Philemon Florian, Jorian Floris, Joris Hidde Jelle Jelmer, Jelmar Jens Jesper, Jasper Joachim, Jochem Jonas Jonathan Joost Joren Jorias, Julias Jorrit Julian, Juliën Jurrian, Jurjen, Jurriën Jurre Karsten, Karst, Kars Laurens Laurits, Lauritz Leander Lucas, Lukas Marten, Maarten Matthijs, Mathijs, Matthias Maurits Melchior Melle Menno Midas Nathan Niels Olivier Oscar, Oskar Quinten, Quintiaan, Quintian Ralph, Ralf Remco Roelof, Roel Ruben Sebastian, Sebastiaan Silias Silvian Steven Thomas Tibbe Tobias Twan Victor, Viktor Wouter Zit hier iets tussen misschien?
Bedankt dames! Er zitten er al een paar bij die we zelf ook in gedachten hadden en waar we wel iets mee kunnen!
Ik vind Pepijn zoooooo'n leuke naam! Staat bij ons op 1 voor als we een zoontje krijgen.. Je hoort het niet zo vaak he? Kreeg je leuke reacties op de naam? Jongensnamen bij Pepijn... ja ik vind veel bij Pepijn kunnen. Pepijn & Julian Pepijn & Julius Pepijn & Benjamin Pepijn & Silvan Pepijn & Ruben Pepijn & David Pepijn & Noah Pepijn & Levi
Charise, leuk he! We krijgen eigenlijk heel veel leuke reacties van iedereen! Ik wist altijd al dat m'n zoontje Pepijn ging heten...... Alleen nu is het iets lastiger, omdat Pepijn altijd zo in m'n hoofd zat....
Haha ja dat kan ik me voorstellen. Wij vinden allebei Pepijn en Noah erg leuk... Maar Pepijn wint het nu van Noah hoor haha. Ook omdat je die naam wat minder hoort. Ik vind 'm geweldig! Vind 'm zo vrolijk klinken.
Wij hadden voor onze oudste ook Pepijn (vind vooral de afkorting zo leuk), uiteindelijk is het toch Mees geworden, bij zoon nr 2 was er in de omgeving net een Pepijn geboren en dat is dus Sam geworden...Dus misschien ooit voor de 3e...