Ik sluit me aan bij de meerderheid: Ouderwets, maar wel passend bij maud. maar n.a.v je reactie: Véél beter dan Giel...
Leuke naam hoor! Wordt juist weer helemaal hip, dus vind hem niet meer ouderwets. Past ook heel leuk bij Maud. Op het kinderdagverblijf waar ik werk zitten twee jongetjes die Gijs heten en dat zijn heerlijke jochies, dus ik heb goede associaties Ik zou ervoor gaan!
Wat denk je dan van Gilles (zjiel)? Ja het is moeilijk..je moet gewoon doen wat voor jezelf goed voelt!
Past heel erg goed bij elkaar! Allebei oud-hollandse namen en helemaal van deze tijd. Mooie combi. Broer(tje)s van Maud die ik ken: Stijn, Teun, Tijs, Pim en Luuk. Gijs past perfect in dit lijstje. Ik zou zeggen: Doen!
Niet mijn smaak maar dat doet er toch niet toe, het gaat erom dat jullie het leuk vinden! En het past bij Maud
Vindt Gijs een onwijs leuke naam! Helemaal niet meer zo oudbollig...hij komt weer helemaal op! Hij past ook goed bij Maud. Wat ook leuke namen zijn, zie mijn onderschrift, Guido en Ferron. Als Giel ook op jullie lijstje staat, zou ik eerder kiezen voor Michiel (uitspraak Miegiel) lijkt er op, maar minder oudbollig Hoop dat jullie eruit komen, want het is niet makkelijk, zit zelf ook helemaal vast samen met mijn man. Succes!
Michiel vind ik zelf ook leuk, maar helaas mijn man niet. Denk toch echt dat we voor Gijs gaan. Twijfelde een beetje, maar de reacties zeggen genoeg. Het is ook zo lastig dat je het er verder ook met niemand over kan hebben.
jaaa, gewoon voor Gijs gaan! Vind het echt een leuke naam. Laat je niet te veel beinvloeden door meningen, ieder zijn smaak. Als het voor jullie goed voelt, moet je er gewoon voor gaan.
Ik vind Gijs wel aardig. Wel denk ik meteen aan holle bolle.. Maar dat komt denk ik ook omdat ik vroeger een jongen in de klas had die een beetje een slome was, hihi! Thijs vind ik bijvoorbeeld leuker. Maar het is zeker geen stomme naam.
Meid als jullie allebei Gijs een leuke naam vinden dan is dat toch genoeg wij kunnen wel zeggen leuk of niet leuk, maar jullie moeten de naam leuk vinden voor jullie zoon!