Ben al bijna 38 weken zwanger van een 2e dochter! Mijn vriend en ik komen er niet echt uit qua namen!! Achternaam is hollands. Opties op dit moment zijn: - Megan (spreek uit als Megen) keuze partner - Venice (spreek uit als Venies) mijn keuze Welke naam vinden jullie het leukst bij Dayenne? Eerste maanden hadden we Esmée, daar zijn we vanaf gestapt. Andere tips zijn welkom!
vind ze allebei wel bij Dayenne passen. Persoonlijk vind ik Megan leuker. andere tips: jonice (spreek uit als jonies) deidre chelsey jenna(h) (spreek uit als Djenna) sharon (als sjaron of sjerren uit te spreken) kayleigh romy
Ik vind beide namen mooi, maar als ik echt moet kiezen, kies ik voor Megan. Daarnaast vind ik de naam Meganne ook leuk, al klinkt het wel een beetje apart. Het is een Franse naam en het betekend 'stralend als een ster'. Daarnaast vind ik Anice, Mànice, Aimée en Jolia ook leuk. Succes met het kiezen van de naam!
van jullie keuzes vind ik Megan de mooiste. Vind Djayleigh of Chelsey er ook mooi bij passen! Dayenne is ook een mooie naam trouwens.