Wij zijn eruit voor de eerste naam. Nu heeft onze zoon maar 1 naam en is vernoemd naar mijn vader die al overleden was. Maar dit kindje wordt voor ons met de dag specialer. Inmiddels een operatie achter de rug en ook nu is ons geen rust gegund. Terwijl ik in het ziekenhuis lag is mijn schoonvader ook opgenomen. Met klachten aan zijn hoofd we weten nog niets maar net een emotioneel gesprek gehad met man en doordat dit kindje zo sterk is verdiend het een 2 e naam. Wel wil die graag een vernoeming naar zijn vader. Wie helpt ons er iets speciaals van te maken? P.a.u.l.u.s Het mag ook dezelfde letters bevatten hoeft niet precies met pa te beginnen.
pauline / pauline paula luus paola weet niet van wat voor namen jullie houden en wat de eerste naam is...
Vrouwelijke vormen van de naam Paula Paulina Gerelateerd aan Paulus Lien, Lina Paola, Paolina, Polina Paule, Pauleen, Paulene Pauletta, Paulette Paulien, Pauline Pavica Pavla, Pavlina Bevat alle letters van de naam (compleet bizarre namen, maar ik noem ze toch maar - ze bestaan overigens wel) Pasqualina Pascuala Spyridoula Bevat meerdere letters van de naam Euphrasie, Euphrasia Giuseppa Juliska Laurissa, Lauressa Louisa Lupe Lupita Luus, Lusine Ulyssa Tja, ik kan gerust zeggen dat dit een lastige is
Dat is heel wat jij die het moeilijk vindt. De eerste naam wordt f.l.e.u.r. Man kwam met paulien aan daar ben ik niet weg van. Wat ik weer wel leul vond is P.a.w.l.a.
Ik zou dan gaan voor Fl. eu r Pauline Fl. eu r Laurissa Fl. eu r Lauressa of Fl. eu r Louisa ... Pawla vind ik raar..
Hmmm wordt nog fiks discussiepunt al is zelfs mijn man het ermee eenscdat dit niet onze smaak is en ook niet past bij onze namen verder. Nog maar eens goed nadenken
Ik zou gewoon Paula als tweede naam doen, kan prima achter Fleur. En ik vind het voor een vernoeming belangrijker dat de vernoeming duidelijk is dan dat de naam mooi is.
Paula Paulette, Pauletta Pauline Paola Paulaine Pauldina Paulea Paulène Paulia Paulianne Pauliana Paulida Paulicia Paulienne Paulinda Paulinde Paulisa Paulita Paulisette Paulucia Je kan er. evt. nog wat achter zetten: Paula-Anne Paula-Maria Paula-Marie Paula-Renata / Renate (betekent hergeboren)