Voor een meisje hadden we het echt niet geweten, maar we krijgen een jongetje en dat maakt het voor ons makkelijker. De naam Sepp vind ik al heel lang super leuk en mijn vriend gelukkig ook. Wat vinden jullie? En wat vinden jullie van deze spelwijze? Hopelijk heb ik geen bekende meelezers en anders ssssst!
Ik vind zelf Sepp met dubbel p mooier staan, geen idee waarom. Verder kan het op de volgende manieren gespeld worden: Sep, Seb, Zep, Zepp, Zeb enzovoort. Maar onze voorkeur is Sepp, maar ik hoor graag argumenten hoor. Waarom met 1 p?
Leuk! Sepp, ik vindt het wel stoer staan die dubbele P! Wat mij betreft zou ik het ook zo schrijven, houd ook wel van namen die niet veel voorkomen.
Ik hou zelf ook wel van korte, krachtige namen. Maar ik vind Sepp een beetje een naam alsof het al een afkorting is van iets. Daar hou ik niet zo van.
Sepp super cool! Zep minder... Moet dan altijd aan t paard van me nicht denken.. zorg en plezier Zep..
Zou niet mijn keuze zijn maar als jullie er beide een goed gevoel bij hebben, moeten jullie het zeker doen.
Ik vind Sep echt geweldig!! Had mijn kleintje ook graag zo genoemd, die naam zit al jaren in mijn hoofd. Echter mijn vriend vind het niet leuk en ben half september uitgerekend, dus de kans dat ukkie in september wordt geboren is bijzonder groot! Dan vind ik Sep ook minder leuk. Sep geboren in September. Maar ik zou er in jou geval zeker voor gaan. Erg leuk! Maar dan wel met 1 p.