Binnenkort willen we proberen voor een tweede. En steeds ben ik wel aan het denken voor een naam. Voor een meisje lukt het opzich wel maar een jongen: geen idee. Onze dame nu heet; Jazzlynn Dit zijn namen voor een meid die we hebben bedacht. Ravenna Shaily Kirlyam Voor een jongen hadden we de vorige keer Jaylen maar het is niet DE naam. (Weet dat het veel niet hun smaak is onze naam, maar wij zijn er blij mee!) Wie heeft ideeën?
Hoi! Shaily, leuke naam! Jaylen, ook erg leuk (zo heet mijn zoontje) Misschien vind je hier iets leuks tussen: Jongen: Joya, Shay, Ilay, Mylo, Kyan, Kenzi, Kaylen, Joah Meisje: Sadey, Elaya, Ilana, Jalysa Groetjes Lynn
Hoi hoi Hier ook iemand die dol is op Engelse/Amerikaanse namen, dit is ons lijstje voor een jongen: Dylan Tyler Jaxson (roepnaam Jax) Jayden Julian Jason Groetjes!
Savannah Fayleigh Chanelle Alyssia Jalissa Jaszoe ( met een accent, uitspraak djaszowee) Madison Jayson Neo Leroy Angelo
Kirlyam ... Ook naar 90 Days To Wed gekeken? Is zij niet Braziliaans? Jongen: Caden - Kaeden - Kayden Owen Nigel Harlan Conner Desley
Onze zoon heet Loghan, maar vind Jake, James ook leuk! Voor de rest was Loghan de enige engelse naam die we leuk vinden en krijgt onze dochter dus ook geen engelse naam.
Alycia Alyssa Alana Britney Bryana Cloë Chalysa Divana Jaleesa Chalissa Charena Melicia Noëmi Naomi quincy Romaisa Bradley Brayden calvin collin desley devon darell dastin gianny ilay jayden jayson jayro jayron jayvanio kayden kesley kyron levi lyam milo myron mason owen quinten rayvano djamaro kyenno kyanzo kyenzo tarell tyler tyron djevi justin dalivio jazz jaydon jamie djessuh djaymiano raynaldo rayvano jamai
Ideetjes voor een meisje: Aaliyah Abigayle Addyson Alaina / Alayna Alannah Alesha Alexia Alysa, Alyce Aniya Annalise Annika Ariana / Arianna Ashlee Brianne, Bryanne Brielle, Briella Brynn Cadence Carley Cassidy Chanté Dahlia Dakota Danika Delaney Elle Giselle Hayley / Hailey Izabelle Kaylee Keanna Kiara Lainey Lauryn Leyla Lindsey Maci / Macy Maddison Maleah Marley / Marlee Meadow Mikayla Miley Moriah Mya Natalee Rylee Salena Samara Sarina Savanna Scarlet Shanae Sienna Sierra Skye Tamia Tarah Tayla Tianna Zara Zoey
En voor een jongen Aidan Austyn Blaze Braiden Caden / Caiden Camden Codie Colton Connor / Conner Deacon Denzel Eden Finnegan Holden Kayden Keaton Kian Kyler Maddox Paxton Reilly / Ryley / Riley Ryder Rylan Sawyer Skyler Tyrell Xander
Eens kijken welke namen ik in mijn omgeving zie langskomen... Jongens: Jayden Delysh(i)o Delano D'Angelo Tyrone Romano Meisjes Carolynn Vanity Charity Gladys Marysa Mariah Dilara Alara Chanelle Estrella Wellicht niet geheeljouw smaak maar in mijn ogen past het een beetje in het rijtje Veel succes met het maken van je uiteindelijke keuze!