hoi, na 3 miskramen ben ik nu voor de vierde keer zwanger 11 weken en nu durf ik voorzichtig over een naam na te denken. Ik heb pas een meisjes naam gehoord: djoela . Ik vind het een erg mooie naam alleen heb ik geen idee hoe je het moet schrijven. Hopelijk kent iemand deze naam en weet iemand de officiële schrijf wijze.
Gefeliciteerd met je zwangerschap. Hopelijk gaat het dit keer allemaal goed. Naar dat je 3 miskramen hebt moeten meemaken. Qua naam kan ik er zelf niets zinnigs over zeggen. Maar ik denk dat je meer succes hebt onder het namen topic. Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina
vriendin van mij haar dochtertje heet djuna (je zegt djuuna) maar ik zou dan wel Djula schrijven. vind normaal 'Dj' schrijven niet mooi maar bij deze naam wel! yula zou ook nog kunnen
Lastig! Djula vind ik er niet zo mooi uitzien, maar Jula zal vaak verkeerd uitgesproken gaan worden denk ik..
ik zou voor Jula gaan dan. Maar wat ik me afvraag, oprecht(dus geen kritiek!), als jezelf al niet weet hoe je de naam van je dochter moet schrijven, dat wordt dan nog wat op school, met de juffen en meesters, als ze hetzelf moet schrijven, etc..... hoe had je dat dan in gedachten?