Hoi meiden, Wij zijn op zoek naar een naam met een IJ klank erin. Man vind Krijn leuk, maar dat vind ik niet zo. Ikzelf vind thijn mooi, maar dat vind MN man niets. We hebben nu soort compromise naam waar we allebei wel mee kunnen leven, maar vinden het ook niet top: Thijs of Mathijs. Iemand hier nog tips voor leuke naam met IJ klank?
Stijn vinden we ook mooi, maar die naam is al 'bezet'. Verder nog geen naam ertussen met de echte wow-factor...
Robijn Valentijn Merlijn thijmen Romijn rubijn thymo thijn sijbren sijbrand cijril ijves dijnand sijmen/sijmon
Waarom zijn jullie specifiek op zoek naar een naam met een IJ-klank er in, als ik vragen mag? Ik vind het ook moeilijk. Tijn, Matthijs en Thijmen vind ik leuk. Stijn en Thijs ook wel, maar dat was het allemaal net niet he?
Ik vond Thijmen toen de leukste Ik wilde ook een naam met een ij-klank, vond ik stoer en vrolijk klinken.
Jorijn - Jorrijn Jurrijn - Jurijn Luthijn Armijn Casijn Romijn - Romeijn Maurijn Bastijn Justijn Merlijn Florijn Marwijn Christijn Reijer Wijbren Kelwijn Quintijn Boudewijn Tije