Dan zou ik het ook schrijven als Rowin en anders Roan. Roin wordt denk ik snel als Rojn uitgesproken. Adam, mwah beetje hoog hockey-gehalte voor mij en Thijs vind ik dan juist weer heel erg Hollands en een beetje oubollig aandoen.
Roin vind ik niks, met de normale spelling Rowan al een stuk beter. Adam vind ik erg leuk als het tenminste fatsoenlijk op z'n Engels wordt uitgesproken en je geen oer Hollandse achternaam hebt. Met Thijs vind ik net weer andersom. Leuke naam maar in bvb het Engels niet door je strot te krijgen dus vervelend later in eventueel internationale omgevingen e.d. Lastig hè?! 😅
Dankjulliewel meiden! Roin wordt het iig niet, die naam heeft vriend afgekeurd. Het wordt dus Adam (wel op zijn Nederlands uitgesproken, vinden wij mooier) of Thijs. We vinden beide op hun eigen manier heel mooi dus misschien wordt het gewoon echt kiezen en komt er geen 'Ping!' ofzo van 'die is het!'
Adam vind ik een erg mooie naam. Sowieso jongensnamen met een A vind ik erg stoer. Thijs vind ik een leuke naam maar niet zo stoer/krachtig als Adam. Succes!
Dankje! Wij hebben precies hetzelfde gevoel, Adam is krachtig en ook wel speciaal en wat meer ingetogen op een bepaalde manier. Thijs vinden we heel open en spontaan klinken wat toegankelijker ofzo. Een naam waar je ook snel aan went. Kortom we hebben echt een ander gevoel bij beide namen daarom is de keus ook lastig. Maar mijn voorkeur lijkt ook uit te gaan naar Adam