Wat vinden jullie van deze naam?

Discussie in 'Babynamen' gestart door nessa88, 27 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LiefenLeed

LiefenLeed Fanatiek lid

4 mei 2017
    1.275
    1.030
    113
    +1

2. In your eyes

In your eyes Niet meer actief

Ik vind Bjorn (zonder puntjes, met o-uitspraak) het mooiste, maar ik ben een beetje bevooroordeeld ;)

Bjarne ken ik wel als bestaande naam, en deze zou mijn voorkeur hebben boven Bjarn omdat ik die laatste te veel als Bjorn-met-een-A zie, en dat bij Bjarne niet heb.

3. gemini020

gemini020 Actief lid

28 sep 2014
    444
    57
    28
    Ik vind Bjarne wel gekunsteld en vind ik niet lekker lopen (Bjarn gek genoeg minder gekusnteld en natuurlijker), maar ik ken een Jarne en Jarno dus voelt alsof er een B voorgeplakt is. Ik vind Jarno het leukst maar dat is wel een andere naam haha

4. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.185
    10.763
    113
    Niet gekunsteld wel uitgesproken scandinavisch. Op zich niets mis mee, maar niet mijn smaak.

Bjarne leuker dan bjarn, als ik dan toch moet kiezen.

5. Hopsatee

Hopsatee Niet meer actief

Ik denk aan een grote blonde Viking haha. Bjarne vind ik leuker dan Bjarn

6. Betsy

Betsy Niet meer actief

Mee eens :)

Hopsatee vindt dit leuk.
  7. Ohm

Ohm Bekend lid

21 jun 2017
    526
    464
    63
    Het is niet mijn smaak, maar waarom niet? Als je het nou zo uit je mouw geschud had, zou ik denken: moet je dat nou wel doen? Maar het is een bestaande naam, alleen vrij zeldzaam in Nederland.

Ik zou me wel verdiepen in de oorsprong. Als je voor een aparte naam gaat krijg je altijd vragen namelijk, weet ik uit ervaring.

8. Nimue

Nimue Niet meer actief

Bjarne, leuk. Ik ken een schattig jongetje dat zo heet dus ik vind het een lieve, orginele naam.

9. dreumesje

dreumesje VIP lid

7 jan 2014
    7.572
    1.868
    113
    Vrouw
    Bjarne, leuke naam! :D

10. Eef92

Eef92 Fanatiek lid

8 jan 2016
    1.056
    475
    83
    Ik ken een Bjarn van rond de 22. Leuke naam en heb er geen rare associaties bij

Deel Deze Pagina