Hallo iedereen! ik ben nu 31 wk zwanger van een meid. En wij twijfelen tussen 2 namen We hebben al een zoon van 2 jaar die Dex heet. Voor ons meisje twijfelen we tussen de naam June (djoen) en de naam Jolene (djolien). Ik neig zelf erg naar June, maar mijn vriend vind omdat het kindje waarschijnlijk in juni geboren gaat worden juist dan weer gek. ben benieuwd naar jullie reacties !
Jolene doet me denken aan het liedje van Dolly Parton. Dus June. Vind die naam ook wat beter passen bij Dex.
Ja klopt iedereen zal roepen O van liedje van Dolly parton, nou vind ik het zelf een leuk lied maar toch
June! Jolene zal ook vaak als Jooleenuh uitgesproken worden vrees ik. Bij June is de uitspraak wat duidelijker. En sowieso een leukere naam
Nee leuk juist! Ik hoor dat argument van je vriend vaker voorbij komen op zp. Ik denk daar dus totaal contra over: ik zou mn kind juist alléén die naam geven als het in die maand geboren wordt. Hier 2x aan de orde geweest. Ik vind June 1000× mooier dan Jolene. Bovendien heb ik bij Jolene meteen dat nr. in mn hoofd........ Zowel los als icm. D.ex dus June
June Maar meer omdat ik weet hoe het is om je hele leven ,HET liedje te horen waar je naam in voorkomt. Op een gegeven moment begint het gewoon flauw te worden en reageer je gewoon niet meer.
Ik vind June (Engelse uitspraak: Djuun) erg leuk maar heb echt een zwak voor Jolene, dat vind ik echt een prachtige naam!