Mijn vriend en ik hebben nu twee namen in ons hoofd. Mijn vriend neigt meer naar Milan en ik krijg Liam niet uit mijn hoofd. We zijn er dus nog niet uit. Welke naam vinden jullie leuker? Het is ons eerste kindje.
Liam! Elk kindje hier heet Milan, is zo populair geworden. M'n dochter speelt in t speeltuintje hier voor t huis al met 4 milans
Hoor veel te vaak Milan en Liam, dus vind ze alletwee niet zo. Maar als ik zou kiezen vind ik Milan net even leuker.
Wauw haha dat is wel heel veel. Mijn zoon heet ook zo maar hij is gelukkig wel de enige in zijn klas van bijna 30 kids.
Liam, vind ik zo gemaakt door tv Milan, vind ik erg leuk, maar veel te populair. Mar kan zijn dat je dat niet erg vind..
Wat een hoop reacties! Bedankt! We vinden het echt supermoeilijk om te kiezen. Hoe hebben jullie daar toch een keuze in kunnen maken? Ik zou bijna vragen aan mijn beste vriendin wat zij mooier vind, maarja het liefst houden wij het voor onszelf. De achternaam van ons zoontje is 'van L""k'. Ik vind Liam van L""k wel heel mooi klinken maar Milan kan ook weer prima. Mijn vriend is helemaal weg van Milan maar ik weet nog niet zo zeker of ik Milan leuker vind dan Liam. Pff hoe komen we hieruit?! Hoor je Liam minder vaak dan Milan of maakt dat niet uit volgens jullie?