Aangezien wij heel graag iemand willen vernoemen, zoek ik een derde naam voor onze meid die 'nies' of 'nise' bevat. In eerste instantie zou het Danise worden, maar ik heb het eigenlijk nooit echt een mooie naam gevonden (teveel associaties met een Denise) en zou het toch wel leuk vinden als we er een naam bij kunnen vinden, die we ook nog een beetje mooi vinden. De andere namen worden: Ariane Josephine. Daar moet dus nog een derde naam achter... Iemand nog leuke ideeën?
Dank je voor je suggestie Maar we zouden wel willen dat er echt 'nise' of 'nies' in voorkomt, dan blijft de naam nog herkenbaar
Ariane Josephine Danise (vind ik wel mooi) Lastig hoor, hieronder een poging. Ariane Josephine Lenise Ariane Josephine Lanise Ariane Josephine Jenise Ariane Josephine Janise Ariane Josephine Jeannise Ariane Josephine Chanise Ariane Josephine Munise Ariane Josephine Menise Ariane Josephine Bernies Ariane Josephine Enise Ariane Josephine Shynise Ariane Josephine Anise Ariane Josephine Giannise
Bedankt voor de suggesties! Ik kom er net achter dat ik denk dat het aan de uitgang 'ise' en 'ies' ligt, dat vind ik zo kattig overkomen. Daarom mag het ook omgedraaid worden, dan moet er 'sien' of 'sine' inzitten (maar kwam erachter dat dat ook lastig is vanwege Josephine). Ik hoop dat jullie creatiever zijn dan ik
Als je het niet op -nise wilt laten eindigen, ben je in ieder geval alweer een stapje verder. Dan hier een poging op -sine/ -sien: Ariane Josephine Josine Ariane Josephine Rosine Ariane Josephine Lusine Ariane Josephine Annesien Of.. Ariane Josephine Siënna
Haha, wat grappig, de naam die we willen vernoemen is N.iesje Heb eraan gedacht deze gewoon te houden, of Nieske, maar vind dat niet mooi bij Ariane Josephine. Josine is de naam waar we vernoeming Josephine van gemaakt hebben (ivm roepnaam Fiene). Siënna of Rosien vind ik wel leuk klinken! Een andere optie is om alle namen te veranderen. De namen die we willen vernoemen zijn: - A. rianne - P. ieternella of J. osina - N. iesje De roepnaam wordt Fiene en die moet er in terug te vinden zijn!
Arian(n)e Josephine Nisa Arian(n)e Josephine Danisha Maar het mooist vind ik misschien nog wel: Fiene Arian(n)e Josine (in Josine zit in mijn beleving ook 'sien'/'nies', eventueel kun je het ook nog als Josiene spellen)
Wat ik mooi vind is: Ariane Josephine Bernice Daar zit ook Nies in alleen anders geschreven, bovendien mooi omdat het een Franse naam is net als Josephine.
Die gaan we zeker onthouden, dank je wel! @NiekeKris Je hebt gelijk dat Nies ook in Josine verwerkt zit, maar de betreffende persoon is zo bijzonder voor ons, dat we voor haar graag een aparte naam willen hebben. Ariane Josephine Nisa gaan we ook onthouden! Sorry dat ik zo moeilijk ben
Helaas, manlief heeft ze afgekeurd Wat er nog op mijn lijstje staat: Ariane Josephine Annanieske Ariane Josephine Nieske
Alleen het beste is goed genoeg, toch? Ik vind 'Ariane Josephine Annanieske' niet zo mooi, vind Annanieske te lang en lastig uit te spreken, bovendien zit in Ariane al bijna dezelfde klank...zou dan voor 'Ariane Josephine Nieske' gaan.
Daar heb je gelijk in! Helaas is 'het beste' voor mijn man anders dan voor mij: Hij heeft zowel Nieske als Annanieske afgekeurd Nog iemand met leuke ideeën?
Ariane Josefine Janice? Ariane Josefine Anisse? Ariane Josefine Anice? Ariane Nienke Josefine Ariane Josefine ....?? Meer weet ik niet te bedenken... Lastig! maar je komt er vast wel uit!
Nienke zou een optie zijn! Is wel niet helemaal 'Nies', maar komt in de buurt! Denk dat ik er dan Nienke Ariane Josephine van zou maken. Nu even afwachten wat manlief ervan zegt... Nog meer ideeën in die richting?