Hallo allemaal! We zijn druk op zoek naar een naam voor het broertje of zusje van Esmee, maar het is zoooo moeilijk! We zoeken een makkelijke naam die natuurlijk bij Esmee past. Alvast bedankt voor het meedenken!
Eeen even denken... Esmee en.. Jongensnaam: Lars, Roel, Marc, Daan, Dani, Daniël, Yannick, Dennis, Dave, Dion, Danny, Leroy, Jordy, Luuk, Luc, Gijs, Guus, Cas, Chris, Mike, Maik, Marco, Martijn, Matthijs, Marijn, Melvin, Milan, Frenk, Frank, Fabian, Floris, Quin, Siem, Siemen, Steff, Stijn. Meisjesnaam: Demi, Dewi, Dian, Diane, Lian, Liane, Maaike, Marlin, Maureen, Margo, Margot, Maud, Milou, Mirte, Mirthe, Dafhne, Aafke, Lotte, Ella, Esther, Eva, Sarah, Norah, Silvie.
Bij een meisje moest ik direct aan Jasmijn denken. Of Eline, Maud, Ilse, Julia. Jongen, Ruben? Wout, Stijn, Daan, Julian, Yannick?
jongensnaam: Fabian, Tobias, Mika, Julian, Jaimy, Robbie, Dennis, Michiel, Nino Meisjesnaam: Megan, Sanne, Faye, Lisa, Feline, Emma, Sophie, Dena, Nine
Amelie, Louise, Noelle, Estelle, Dionne, Odette, Olive, Rosalie, Sophia, Zoe, Chloe, Clio, Chantal, Ninthe, Alice, Leonne, Lena, Anne, Aniek, Odile, Senne, Nadette, Pauline... Florian, Sylvan, Silvijn, Senne, Romain, Marcel, Leon, Dion, Luca, Maxim, Pascal, Benoit, Valentijn, Oliver, Gaston, Guy, Vincent, Victor...
Jeetje wat een reacties al! Bedankt hoor. Grappig, ik droomde van de week dat ik bevallen was van een dochter en die heette.... Iris!
Jongen: - Esmee en Julian - Esmee en Daan - Esmee en Jeroen - Esmee en Dave - Esmee en Bram - Esmee en Cedric - Esmee en Quinn - Esmee en Mark - Esmee en Chris - Esmee en Beau - Esmee en Coen / Koen - Esmee en Daniël - Esmee en Jasper - Esmee en Tobias - Esmee en Michel - Esmee en David - Esmee en Stephan - Esmee en Sebastiaan - Esmee en Mathias - Esmee en Ruben - Esmee en Vincent Meid: - Esmee en Amber - Esmee en Heleen - Esmee en Thirza - Esmee en Ilona - Esmee en Anouk - Esmee en Jasmijn - Esmee en Cecile - Esmee en Marlou - Esmee en Daphne - Esmee en Britte - Esmee en Julie - Esmee en Lizette - Esmee en Kristel - Esmee en Karlijn - Esmee en Milou - Esmee en Martha - Esmee en Lisanne - Esmee en Eline - Esmee en Selina
Op vakantie was er een tweeling met de namen Esmee & Anouk Esmee & Romy vind ik zelf ook erg mooi Esmee & Robin Esmee en Jayden Esmee en Liam Esmee en Milan vind ik zelf een mooie combinatie
Dank je! Milan vind ik ook erg leuk, maar zo heet het zoontje van een vriendin al. Romy is nog niet bij me opgekomen. Gaat gelijk op het lijstje.
Esmee en ... Jasper Esmee en ... Merijn Esmee en ... Jesper Esmee en ... Jelmer Esmee en ... Jilles Esmee en ... Aron Nu weet ik ff niet meer Succes ermee! Zijn voornamelijk ook namen die ik zelf mooi vi