Wat vinden jullie van deze namen??

Discussie in 'Babynamen' gestart door daantje001, 10 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LydiaRichie

5 feb 2012
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ten eerste is het Jona en Walvis en niet Jonas en de walvis :)

Jonas is ook niet echt mijn naam en Fenna vind ik ook niet zo.
    Liese vind ik daarentegen wel weer erg leuk en Joas ook, maar over smaak valt niet te twisten dus moet je zeker doen wat jullie leuk vinden en wat bij jullie past en niet afgaan op wat dames (including me) op dit forum ervan vinden (al hoewel je wel onze mening vraagt natuurlijk) ;)!

Succes met beslissen.

2. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    Beide leuk! :) Vooral Jonas.
    Koen vind ik ook leuk, maar Jonas leuker.
    Liese vind ik leuk, maar dan wel als Lieze, anders niet :)

3. Liesken

Liesken Fanatiek lid

18 okt 2009
    1.116
    1
    38
    Het is heel persoonlijk natuurlijk! Maar zoals je in mijn onderschrift kunt lezen heet ons zoontje Joas en daar krijg ik eigenlijk alleen maar superleuke reacties op ;) Ik vind de betekenis ervan (God heeft gegeven) ook erg mooi. Jonas lijkt erop, ik vind dat ook een erg leuke naam. Koen is iets hollandser misschien, maar ook wel stoer.

Qua meisjesnaam zou ik zelf voor Liese gaan ipv Fenna, vind Liese wel erg schattig klinken!

4. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Allemaal niet echt mijn smaak, alleen Koen vind ik nog wel aardig.
    Liese vind ik leuker dan Fenna. Ik vind Fenna echt ouderwets. Ik weet wel dat het tegenwoordig weer een heel hippe naam is, maar ik kan er niet aan wennen. Bij ons woont namelijk een Fenna, en dat is een ontzettende ouwe taart. ;)

5. Annigje

Annigje Lid

26 jun 2011
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind Fenna een onwijs leuke naam. Staat ook op ons lijstje!
    Jonas vind ik persoonlijk niet zo leuk. Lukas vind ik dan leuker. Alleen is dat wel een naam die veel voorkomt... en ik weet niet of je dat wil.
    Ik hoorde laatst ook Jois voor een jongen. (Spreek uit als Jo-is) Vond het op zich wel grappig maar zou het zelf nooit kiezen.
    Wij vinden Félin een leuke naam voor een meisje en Sven voor een jongen. Wat vinden jullie daarvan?

Deel Deze Pagina