Hoi, Wij weten nu hoe, als we een meisje krijgen, ze gaat heten: Esra of Ezra Maar nu vroeg ik mij af (gewoon nieuwsgierigheid) vinden jullie dit passen bij een Nederlands meisje?
Past zeker wel, hele mooie naam. Het is niet per se een buitenlandse naam. Ik vind persoonlijk Ezra mooier, maar dat komt omdat ik een voorkeur heb voor de 'z' in namen ipv de 's'.
Ik zou voor Esra kiezen, die hoor je wel vaker bij meisjes. Met een 'z' heb ik hem tot nu toe alleen bij jongens gehoord, maar zoveel ken ik er nou ook weer niet.
Hoi, thnx voor de snelle antwoorden. Ja ik twijfel enorm tussen de S en de Z. Mijn vriend vind het met een S mooier en bij mij wisselt dit per dag Hebben we eindelijk 'dé' naam gaan we twijfelen over de spelling haha.
Het nichtje van mijn vriend heet zo met een S en een vriendin van mij heet zo met een Z. Ik vind het allebei mooi dus ik zou het ook moeilijk vinden maar ik begrijp dat de naam met een Z ook voor jongens kan dus dan zou ik eerder de S doen
Het is een turkse naam,ikzou het persoonlijk niet zo snel kiezen. Maar alsje zelf echt uit bentoverd e naam zou ik het met de s doen kinkt wat zachter.
Normaal zou ik sneller voor de Z gaan. Alleen vind Esra voor een meisje leuk. En Ezra voor een jongen. Duss.. S!