Hoe gaat jouw kindje verkleed met carnaval? Het KDV van onze zoon heeft over een paar dagen een carnavals feestje en ik ben echt inspiratieloos dus dacht dat misschien iemand hier een idee heeft of zelfs een foto van een leuk kostuum voor haar kindje. Of een tip waar je verkleedkleren (nieuw!) kunt kopen. Alvast dank
Onze zoon gaat als bijtje! Erg lief pakje bij de Bart Smit gekocht. Zijn kleding / jas kan er gewoon onder, ideaal. Nu wij nog.. Wij hebben zelf nog niets kunnen bedenken
brandweerman met helm. Hij vind het geweldig, wil het zelfs naar bed aan. zcht. Hangt nu aan de kast zodat hij er vanuit zn bed naaar kan kijken.
Mijn dochtertje lekker standaard als prinses. Vorig jaar ging ze als olifant. Dit jaar trek ik het olifantenpak bij mijn zoontje aan. Van de week nog even gepast, hij zag er schattig in uit!
Beide jochies gaan als BOEF haha Ik heb voor beide, bij twee verschillende mensen, precies hetzelfde gestreepte pakje kunnen scoren (in twee verschillende maten). Gebroeders schurk ofzo
De twee jaren hiervoor ging mijn oudste trouwens als Poes(sebeest). Was ook zo'n pakje van de Hema! Heb hem nog (nog goede kwaliteit ook!).
mijn dochter en ik lopen mee met peuterspeelzaal en kinderdagverblijven/ buitenschoolse opvang. en gaan met zijn alle als kabouters !!!! inclusief alle vaders en moeders die mee lopen. pakjes van de karnevalswierts super kwaliteit moet ik zeggen ! ( was voor de deelname met het pakje maar 3 euro per persoon dus dat kwam goed uit zo goedkoop pakjes zelf waren al 15 euro en de muts 5 euro en dan nog assesoires erbij enzo) bij de blokker , action,kruidvat kan je pakjes kopen geloof ook bij hema. ( en ook bij karnevalswierts.nl is ook een winkel maar bovenin het land geloof ik niet zoveel hier in limburg zit er hier bij mij 1 om de hoek )
Ik heb mijn pakje 2e hands op de kledingbeurs gekocht het is een giraffe. Aangezien ik voor de rest geen carnaval vier en het dus super zonde vind om voor 1 dag een "duur" nieuw pakje te moeten kopen
Ik heb toevallig een bijenpakje gekocht bij de Hema vandaag Ik heb nog staan twijfelen tussen een bijenpakje of een kikkerpakje maar qua pasvorm e.d leek de bij mij het beste. Het staat em ook super grappig, stond met tranen in mijn ogen van het lachen..
We hebben een verkleedkist met 4 verschillende prinsessenjurkjes, kroontje, toverstaf etc. en dat doet ze eigenlijk dagelijks al aan dus ook met carnaval
van de blokker: http://94.100.120.206/1243500001-1243550000/1243511701-1243511800/1243511772_5_pQES.jpeg