Hoe gaat jouw kindje verkleed?

Discussie in 'De lounge' gestart door Hester, 1 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hester

Hester Niet meer actief

Hoe gaat jouw kindje verkleed met carnaval?

Het KDV van onze zoon heeft over een paar dagen een carnavals feestje en ik ben echt inspiratieloos :) dus dacht dat misschien iemand hier een idee heeft of zelfs een foto van een leuk kostuum voor haar kindje. Of een tip waar je verkleedkleren (nieuw!) kunt kopen.

Alvast dank :)

2. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Onze zoon gaat als bijtje! Erg lief pakje bij de Bart Smit gekocht. Zijn kleding / jas kan er gewoon onder, ideaal.

Nu wij nog.. Wij hebben zelf nog niets kunnen bedenken

3. augustus

augustus Niet meer actief

Ik zag bij de hema net nog leuke pakjes, ze staan ook op de site. :D

4. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    bij bart smit een jurkje gekocht, roze met stippen. Staat haar echt sweet!!

5. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    brandweerman met helm. Hij vind het geweldig, wil het zelfs naar bed aan. zcht. Hangt nu aan de kast zodat hij er vanuit zn bed naaar kan kijken.

6. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Mijn dochtertje lekker standaard als prinses. Vorig jaar ging ze als olifant. Dit jaar trek ik het olifantenpak bij mijn zoontje aan. Van de week nog even gepast, hij zag er schattig in uit!

7. Elmo

Elmo Niet meer actief

Beide jochies gaan als BOEF haha

Ik heb voor beide, bij twee verschillende mensen, precies hetzelfde gestreepte pakje kunnen scoren (in twee verschillende maten).

Gebroeders schurk ofzo :D

8. Elmo

Elmo Niet meer actief

De twee jaren hiervoor ging mijn oudste trouwens als Poes(sebeest). Was ook zo'n pakje van de Hema!
    Heb hem nog (nog goede kwaliteit ook!).

9. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    mijn dochter en ik lopen mee met peuterspeelzaal en kinderdagverblijven/ buitenschoolse opvang. en gaan met zijn alle als kabouters !!!! inclusief alle vaders en moeders die mee lopen. :D pakjes van de karnevalswierts :p super kwaliteit moet ik zeggen ! ( was voor de deelname met het pakje maar 3 euro per persoon :) dus dat kwam goed uit zo goedkoop pakjes zelf waren al 15 euro en de muts 5 euro en dan nog assesoires erbij enzo)

bij de blokker , action,kruidvat kan je pakjes kopen geloof ook bij hema. ( en ook bij karnevalswierts.nl is ook een winkel maar bovenin het land geloof ik niet zoveel hier in limburg zit er hier bij mij 1 om de hoek )

10. Hester

Hester Niet meer actief

Wat fijn, zo snel al zoveel tips!

11. MamaG

MamaG Fanatiek lid

24 mei 2008
    1.298
    0
    36
    Omg Nijmegen
    Mijn zoontje gaat als bijtje. Staat echt zo cute! Ik heb m bij de blokker gekocht.

12. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    Ik heb mijn pakje 2e hands op de kledingbeurs gekocht het is een giraffe. Aangezien ik voor de rest geen carnaval vier en het dus super zonde vind om voor 1 dag een "duur" nieuw pakje te moeten kopen

13. Linda86

Linda86 VIP lid

Milan gaat als piraatje en voor Isabelle heb ik een tutu gemaakt, ze wordt net als mama ballerina :).

14. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Ik heb toevallig een bijenpakje gekocht bij de Hema vandaag :) Ik heb nog staan twijfelen tussen een bijenpakje of een kikkerpakje maar qua pasvorm e.d leek de bij mij het beste. Het staat em ook super grappig, stond met tranen in mijn ogen van het lachen.. :):D

15. Linda86

Linda86 VIP lid

Tutu voor Isabelle:

16. Linda86

Linda86 VIP lid

En 't pakje van Milan:

17. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    We hebben een verkleedkist met 4 verschillende prinsessenjurkjes, kroontje, toverstaf etc. en dat doet ze eigenlijk dagelijks al aan dus ook met carnaval :D

18. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    De oudste gaat als soort van prinses.
    De jongste als duiveltje!

19. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Mijn manneke gaat als megatoby.
    Heb via marktplaats voor zeer redelijke prijs een pak kunnen kopen.

Deel Deze Pagina