hey hey woow harstikke mooi gelukt en nu elke dag met vaseline insmeren tot ie helemaal droog is krijg je het mooiste resultaat en het zwart word overigens niet vager hoor het blijft echt zwart maar nu lijkt het alsof hij op de huid zit eenmaal droog zit het in de huid veel plezier met je 1ste tattoo en mijn ervaring is dat het een verslaving is dus ben benieuwd naar misschien je volgende
@mamaatjevan5: Bedankt het lijkt nu idd nog dat ie op mn huid ligt en door de vaseline oogt het ook anders... Ik ga hem idd goed bijhouden met vaseline en ik ben eigenlijk niet echt een tattoo-type, dus ben zelf ook wel benieuwd of ik er ooit nog 1 bij ga nemen!
Je kunt er beter 2 a 3 keer per dag bepanthen opsmeren. En dat een week lang. Houdt de boel ook vettig en is ontstekingsremmend. Ik moest ook bepanthen smeren na het zetten van mijn tattoo en het hielp als een terelier! Heb er toen ook bijna geen jeuk en/of kortstjes aan gehad. En remember: als je er wel jeuk aan krijgt niet krabben hé! Anders loop je de kans dat je 'stukjes inkt mist' door eventuele littekenvorming.
Mooie vrouwelijke tattoo! En ook mooi door de betekenis. Ik moest bij mijn derde tattoo ook ineens met bepanthen gaan smeren. Bij de twee ervoor met vaseline. Ik dus braaf een tube bepanthen gehaald en gesmeerd. Bleek ik er allergisch voor te zijn....mijn hele rug onder de jeukende bultjes! En dan maar niet gaan krabben..dat was echt afzien
Het ligt er aan waar je hem wil hebben. Heb er een op mijn bovenarm, die was heel goed te doen. De volgende was op mijn rug... Maar dat was afzien! Maar ben wel heel blij met resultaat. Dus het is wat je er voor over hebt. @ TS: Mooie tat!! Zoals hierboven ook al werd gezegd, goed blijven smeren! Da's zo belangrijk!
Mooie tattoo zeg!!!!! Hier kan ik niet wachten om weer een te laten zetten, maar ja kleintje moet eerst nog geboren worden. Wil dan een met haar naam op de pols en nog iets als herinnering/eerbetoon aan onze miskraam. Weet alleen nog niet of ik deze 2 bij elkaar combineer of apart.... Pijn is per persoon verschillend hoor. Ik heb een op mijn schouder (iel persoontje)en vond hem niet pijn doen (irritant gevoel alleen) en mijn man (echte bouwvakker haha) vond het maar pijn doen.....
Bedankt voor de reacties Qua pijn vond ik het persoonlijk meevallen, denk dat het er idd aan ligt waar je hem laat zetten. Bij mij voelde het echt aan als het harsen van je been, dus het id geen fijn gevoel, maar wel dragelijk... Het is ook niet dat het superveel pijn doet, het is meer een irritant gevoel vond ik. Ik heb witte vaseline meegekregen toen ik klaar was, maar als het op is, zal ik eens kijken naar bepanthen...beter te lang smeren dan te kort... Hoe deden jullie dat trouwens met slapen? Ik ging gisteren naar bed en had het helemaal ingesmeerd, maar eenmaal in bed was het er voor mn gevoel snel af door mn dekbed. Heb toen maar een keukenrol dubbelgevouwen en met 2 plakkertjes vastgezet, zodat de vaseline er mooi op bleef zitten...
Mooi! Zeker gezien de betekenis. Vind Lois zowiezo een erg mooie naam ook! qua pijn..tja, ik heb een op mijn schouderblad en daarbij viel ik zowat in slaap. Het duurde zo lang ( was maar een kleintje ) maar ik blijk een dikke huid te hebben en hij moest dus later nog een keer over. Toen we klaar wren en ik me mocht omdraaien zag ik allemaal tissues met inkt en bloed.. Niks van gemerkt. Het krast wat, meer niet.
mooi ik heb de naam van mijn oudste zoon op mn rug staan en op de I ipv een puntje een sterretje voor mn miskraam hel symbolisch dus volgend jaar laat ik m afmaken en komen de namen van de jongste en t kindje waar ik nu zwanger van ben er bij te staan .
Pooh, wat een prachtige tattoo ! Heel mooi, begint hier ook weer te kriebelen. Wil graag de naam van kleine man, maar weet nog niet goed hoe en waar.