nou mooi houden zo dan!! niks meer aan veranderen! wat je zou kunnen doen is t plaatje op ware grote uitprinten, en dan goed uitknippen, en hem soort van over je arm laten gaan.. zo heb je toch een beetje een beeld, van de grote en de plek van de tattoo op je arm..
Zo heb ik het inderdaad ook gedaan, verschillende maten geprint en op mijn arm gelegt. Je ziet dan snel genoeg waar jij hem mooi vindt.
Ik vind het symbool erg mooi, de roze kleur is iets persoonlijks dus dat moet je ook gewoon doen. Alleen ik vind de namen afleiden van het symbool, daarom zou ik kiezen voor een beginletter. En ik vind de letters te sierlijk, ik zou iets strakkere letters nemen, want ik vind het symbool ook vrij strak, snap je?
@anniek: word je nu niet juist door ons allemaal beinvloed dat je meer gaat twijfelen? Als je echt zeker bent, zou ik je hart volgen en de tattoo lekker laten zetten. Nogmaals: als je er niet 100% zeker van bent (en volgens mij twijfel je nog wel over een aantal zaken, zoals lettertype!), zou ik echt even wachten. Niet lullig, maar goed bedoeld!
katja ik snap hem! Lara tnx voor je reactie en idd iedereen mag hem zien! aatje jep idd! Heb je ook een foto?
hey heppie tja daar zeg je wat. ik denk niet dat ik nog echt heel erg twijfel maar sta wel open voor evt een ander lettertype. Ik weet heel goed wat ik juist NIET wil.
als jij hem zo mooi vind, is het toch prima, ik vind het totaal plaatje wel mooi, inclusief het lettertype, en ook dat de namen zo over het symbool heen gaan.. de tattoo's die ik heb vind ook niet iedereen mooi, maar ik wel.. en ik ben er blij mee..
@anniek en @darkangel: dat bedoel ik ook! Als JIJ tevreden en gelukkig bent met je tattoo moet je het gewoon doen! En dat je heel goed weet dat je NIET wilt, is heel belangrijk en goed En inderdaad vind niet iedereen het mooi, maar dat boeit niet! Ik zit hier ook met smart te wachten op een nieuw ontwerp voor mijn cover up! Spam hier even mijn tattoo! Vorig jr gezet, nu een hartje bovenop mijn wreef erbij voor Lucas (AUW, dat is echt een rot plek maar ja, dat is wel het mooiste!) Bekijk bijlage 229934 Bekijk bijlage 229935
tattoo op je voet is erg mooi, ikzelf heb alleen een voetenallergie haha dus daar zal bij mij nooit wat komen haha
Ik heb dezelfde,in het zwart! Alleen het symbool dan,geen naam. Het symbool is bij mij alleen contra,dus kindje links en mama rechts. Ik ben er onwijs blij mee en heb er al veel positieve reacties op gekregen! Ik heb 'm op de bovenkant van mijn pols,dus erg zichtbaar maar ben er erg trots op dus laat m graag zien. Veel plezier er alvast mee!
Lieve schat, topic sluiten en gewoon doen wat JIJ in gedachte had. Elk mens heeft een eigen smaak en mening en die proberen ze (logischerwijs) op jou over te brengen. Jij gaat twijfelen terwijl je hier volgens mij zo zeker over was. Ik heb het ooit ook gehad dat ik dingen in een ontwerp aanpaste omdat mijn omgeving me liet twijfelen en daar heb ik altijd spijt van gehad! En over de plek: laat je tatoeƫerder morgen een afdruk maken in verschillende groottes en probeer die op verschillende plekken op je arm, dan zie je vanzelf waar het uiteindelijk moet komen. Veel plezier, en sterkte, alvast
hoi.. Ik vind hem heel mooi. En vind hem het mooist boven op de pols dus zo als een horloge. En misschien een idee je wild roze of lilla. Roze hart en dan een schaduw lijn bij het kind symbool. Zodat het 2 kinderen zijn snap je. En je wild graag ook je man er bij waarom niet sier letters nemen en dan een van die letters een soort van staartje jij weet dan wat het betekend.. Ik heb een van mijn oudste zijn allebij zijn namen, In sier en ook met symbolen er in een zonnetje (1maand) 4 sterren (2 tot 4 maand) en een maantje voor zijn laatste maand. En de datums, Trek je niets aan van anderen jij vind hem mooi dus neem hem
kimberly dan kom je die van jou denk ik tegen op google?? Zwollywood nee hoor vind het juist leuk om erover te denken. Ben een vrij eigenwijs persoon en doe lekker wat ik wil. Maar vind het juist wel prettig om te horen hoe andere deze tatoo zien. Vroeger vond ik een vlindertje altijd prachtig maar mensen asosieren {argh hoe schrijfje dat?} dat met een overleden kindje, daar was ik dan ook snel vanaf... tenminste om dit bij de namen te plaatsen. Dino tnx en ook jij tnx voor je mening. Ik vind bovenop ook erg mooi! Dat was/is ook idd 1 van de opties...
Als je Googled op "moeder en kind symbool" zie je gelijk bovenaan op het derde plaatje de tattoo die ik heb,alleen is deze foto niet van mij hoor,ik heb m op de bovenkant van mijn pols zeg maar,inderdaad waar je horloge kan zitten.
Ik vind hem heel mooi. Het enige waar ik over zou twijfelen zijn de namen. Als ik voor de hele namen zou gaan (wat ik zelf erg druk vind in het ontwerp) zou ik de namen denk ik in het lijf zetten als je begrijpt wat ik bedoel. Maar ik denk dat als ik hem zo klein zou laten zetten als jij wilt ik niet de hele namen zou zetten, maar alleen de eerste letters. Ik denk dat het anders best wel druk wordt. Hoe dan ook, doe vooral wat je zelf wilt en sta erachter. Heel veel succes met zetten. Echt... je voelt het amper. Liefs, Josien