hey meiden wat leuk dat jullie zo benieuwd zijn! Ik ben net 5 minuten binnen duurder langer dan een uurtje maar ze heeft hem ook een paar keer moeten plakken. Kwa pijn waren er een paar stukkies die vervelend waren maar verder viel het allemaal wel mee, de tongpiercing was erger {en zeker de 2e keer} hij is echt mega gaaf geworden. Over iets meer dan een uurtje mag de folie er ff vanaf om te reinigen en zal ik een fototje maken...... nog fftjes geduld dus
oke, fijn dat de pijn mee viel, vond ik ook op die plek hoor. ben benieuwd naar de foto, maar kan vanavond pas kijken ben over een uur naar t werk.
darkangel dan moet je idd ff geduld hebben. Heb je straks helemaal zin om naar huis te gaan op sommige plaatsen was de pijn heel vervelend vooral links en beneden. daar waar het het meeste pijn zou doen, vond ik wel beetje vervelend maar net ernstig.
Dit is het moeder-kind symbool, je hebt ook het familiesymbool, dat is hetzelfde hart maar dan met een man-vrouw-2 kinderen. Ik weet niet of iemand anders eerder dit al had gezegd, heb niet alles gelezen Maar ik zie dat je 'm al hebt laten zetten, dus deze info komt een beetje als mosterd-na-de-maaltijd Ik ben ook erg benieuwd naar het resultaat..
ecso dat wist ik idd. en mosterd of niet, toch bedankt. nou lady's vers van de pers de zwarte schaduw moet nog heel licht worden.... Maar wat een perfecte salon, geweldig service, relax echt gewoon toppie! Bekijk bijlage 230198
Op het plaatje vond ik hem niet zo mooi, maar op de foto vind ik ´m supermooi!! Waar heb je hem laten zetten?
Ts: ik zou goed nadenken over het plaatsen van een tattoo op een pols, deze is bijna niet te bedekken. Er zijn toch nog steeds best veel beroepen waar een dergelijke tattoo niet op prijs wordt gesteld. Misschien werk je nu wel niet in zo'n beroep, maar mogelijk kost je dit in de toekomst de baan die je erg graag wilt. Edit: zie dat de tattoo al staat en met lange mouwen wel afdekbaar is.
laurie klopt idd, daarom staat hij toch wat lager dan ik gedacht had. Hij is nu ook te 'verbergen' met een brede armband als ik korte mouwen aan heb. Heb ik lange mouwen aan dan valt hij eronder. Bloemmm tnx moeilijk idd om van een plaatje te bedenken hoe het eruit ziet. en tnx Wietje79