Ik moet zeggen dat ik hem ook wel heel mooi vind geworden! Die mag je zeker met trots dragen! Geniet lekker van je mooie tattoo meis!
Kun je zien dat een plaatje toch altijd anders is dan de tattoo zelf. Hij is echt heel mooi geworden meis
Sorry,ik heb mijn tattoo in het verkeerde topic geshowt.Had niet in de gaten dat het een topic was van TS zelf,maar kan het helaas niet meer verwijderen.Mijn excuses TS
Mooi gezet! Ook ik vind hem op je pols veel mooier dan op het plaatje! En hij is ook gewoon precies goed zo, had niets meer bij gehoeven
Heel mooi geworden! Mooie namen ook trouwens (3de naam van mijn zoontje is keiano, lijkt een beetje op de vrouwelijke variant van jou haha) De Kleuren zijn ook mooi geworden vind ik, al veranderd dat nog wel iets, maar dan nog! Erg leuk! Ik las dat iemand zei dat de plek "lastig" kan zijn in bepaalde beroepen. Nou ik heb zelf op beide polsen iets staan, op de 1 ook een enorme plaat en heb er nog geen problemen mee gehad Het is ook maar net hoe de sfeer ergens is en hoe ze ermee omgaan.
linana ja dat lijkt wel een beetje idd! tnx, ben er ook echt mega blij mee. december ook jij tnx ben eigenlijk ook benieuwd of de mensen die hem eigenlijk niet mooi vonden hem in het echt wel mooi vinden.... Ben echt reuze benieuwd hoe hij over 2/3 weekjes is!
sorry, ik vind hem in het echt ook niet (mooi) mijn smaak.. Maaaar dat hoeft ook niet toch? Ik lees aan alles dat je er super blij mee bent, en das het belangrijkste toch! Heel veel plezier ermee en op naar de volgende (hoor van tatoo-hebbers dat het verslavend is..)
hoop tnx macy jij ook bedankt voor je reactie hoor. En nee het hoeft idd niet maar ik was er wel een beetje benieuwd naar omdat ik van vele hoor dat hij in het echt mooier is dan op het plaatje, vandaar.
Ik vind het wel mooi alleen de namen iets minder vindt letters denk ik net iets mooier houd er zelf van wanneer iets subtieler is maar hij is prachtig