Wat vinden jullie van deze tattoo?

Discussie in 'De lounge' gestart door bar, 13 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjaaak

Sjaaak Bekend lid

6 jul 2006
    509
    0
    0
    Assen
    ik vind het idd ook al een stuk beter

kan je niet het lint weglaten en een foto van daisy in de maan laten tatoeren :p

want ik heb nog steeds niet het gevoel wauw wat een mooie tatoo

terwijl je dat wel moet hebben bij een tatoo denk ik

kijk als je het zelf wel hebt moet je het gewoon zo laten. je kan iig met je voorlopige opzet naar een tato artist gaan en vragen of hij nog iets te verbeteren heeft aan het huidige ontwerp..

of meld je aan op een art forum of iets dergelijks en start een contest :p mensen vinden het leuk om mee te doen dus kost je vaak niets

2. Karina

Karina Fanatiek lid

31 mrt 2006
    1.987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    Foto vind ik persoonlijk echt vreselijk, ze veranderen met de minuut kinderen/mensen!
    Maar misschien vind jij het wel leuk?

3. miloux

miloux Bekend lid

27 jul 2006
    760
    0
    0
    inderdaad, het lint vind ik niet mooi, zo'n rouwlint.

4. Sjaaak

Sjaaak Bekend lid

6 jul 2006
    509
    0
    0
    Assen
    somiige artisten kunnen dit heel mooi doen
    en ja dan vind ik het leuk
    en ook symbolisch

ik vind het ook leuk om bijvoorbeeld een voetafdruk of een handafdruk vast te laten leggen op een tatoo gewoon omdat het ook echt wat betekend

omdat het echt van je kindje is en dit kan zoooooo gedetailleerd nagemaakt worden :p

maar ja het gaan natuurlijk om wat patrick mooi vind niet om wat ik mooi vind..

en als jij een goed gevoel krijgt bij een maan zouk dat idee gewoon verder uitwerken

5. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Ik vindt hem ook niet dat je zegt van nou wauw dat is een mooie tattoo.....
    Misschien moet het gewoon even navragen in de tattooshop wie weet hebben die wel een mooi idee!?

Persoonlijk ben ik ook meer voor de naam in sierletters en de geboorte datum erbij,maar dat is ieder zijn eigen smaak.
    Succes met zoeken.

Liefs,Claudia

6. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Dat is echt zo heb het een paar keer op tv gezien,sommige kunnen het echt heel goed.maar je moet er idd van houden.

7. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Ik denk dat ik een van de weinigen ben die hem wél mooi vind, al denk ik dat je er nog wat kleine dingetjes aan zou kunnen aanpassen. De tweede versie met de lichtere maan is mooi vind ik, al zou je moeten vragen of je artist het wat meer op een maan kan laten lijken dan op gewoon een ronde planeet die ook de zon zou kunnen zijn. Het lint vind ik niet verkeerd, al zou ik het zelf wat kleiner (smaller) maken, zodat niet het lint maar de maan meer opvalt. Je zou nu de maan licht is ook de naam van je meisje in wat grotere sierletters zonder lint kunnen laten zetten. Of sierletters die buiten het lint komen, ze hoeven niet persé binnen het lint te blijven ;)

Een goeie artist kan wel een echte maan tattoeëren, het zit hem vooral in schaduwen. Je plaatje hoeft nooit exact te zijn wat het moet worden, als je een goeie er een idee mee geeft, dan kunnen ze er zelf wel diepte aan geven ;)

8. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Ow en een foto zou ik persoonlijk ook vreselijk vinden... maar ik hou niet van portret tattoo's ;)

9. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Ik ben het met Saona een misschien als je de naam in sierletters zou laten zetten dat het al heel anders toont.

10. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Mss het lint iets smaller en de letters met de richting van het lint mee naar beneden ipv de naam recht en het lint schuin naar beneden...uuuuuuuh snappie? :p

En een gele maan met ander kleur lint mss mooier?

11. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    hoii kijk eens in mijn album heb ook een tattoo met sierletters vind je die niet mooi?

12. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    De eerste vond ik niet mooi de tweede wel.
    Alleen het lint hmz beetje groot.
    Maar wat je nu hebt ie wel leuk!

13. Paint

Paint Actief lid

27 feb 2007
    392
    0
    0
    Nee die sterretjes erbij doen mij juist denken aan de dood.
    Vertellen ze toch vaak aan kinderen als er een dierbare overleden is?
    Dat ze een sterretje zijn geworden.
    Ik zou dat denken als ik die tattoo dan zie met sterretjes en een datum.

14. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

Nou ik denk dan dat ik de eerste ben die de eerste wel ok vind. dan bedoel ik de maan, dat lint eromheen zou ik iets anders voor verzinnen.

Maar alsje een goede tattooartist hebt dan maakt ie daar zo een top tattoo van. Als je die maan als soort old school laat tattoeren, dus dat vage met schaduws dieptes enz, word die eerste maan volgens mij wel mooi.

Een plaatje word met tattoo altijd anders, een goede tattoeerder doet dat perfect. Zelf hou ik absoluut niet van kleuren in een tattoo dus voor mij is die tweede echt :(

15. moes

moes Fanatiek lid

20 jul 2006
    2.765
    9
    38
    die 1e kan ik helaas nog steeds niet zien,
    maar die 2e vind ik persoonlijk echt lelijk!

16. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    ik zou helemaal van die maan afzien, ik denk niet dat dat mooi wordt namelijk. Is er geen ander symbool wat je met haar kunt symboliseren?
    Bijvoorbeeld haar sterrebeeld ofzo?

17. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    :x hmm zie nog steeds niks

18. jada

jada Actief lid

30 jan 2006
    131
    0
    0
    hilversum
    Vindt het een leuk idee om een tattoo te nemen met betekenis (heb er zelf ook een paar) maar ik zou geen lint nemen,ook niet in combi met een zwarte maan.Het lint doet me denken aan de linten die ook aan een bloemstuk zitten op een kist.In combi met de zwarte maan en datum,zou ik denken dat er iemand is overleden op die datum.Maar je moet doen wat jij leuk vindt,jij moet er mee lopen. Ikzelf zit meer te denken aan alleen de naam of letter in sierletters of chinese tekens.Ikzelf neem ook geen datum erbij.
    Sterkte met beslissen want je zit er toch aan vast dus je wilt wel de perfecte tattoo.

19. jada

jada Actief lid

30 jan 2006
    131
    0
    0
    hilversum
    Sorry had niet gezien dat je een 2e plaatje had neergezet.Maar zo te zien wil je denk ik wel graag een maan erbij,dus zou ik dat toch doen.Het gaat erom wat het voor jou betekent.Hoewel sterretjes inderdaad vaak doen overkomen dat er iemand dood is,vindt ik sterretjes ook leuk.Of wat er net werd genoemd een sterrebeeld (in chinees teken?)Zelf vindt ik een maan niet zo,maar dat is gewoon persoonlijk.

20. Niet meer actief

Ik vind dat lint wel oke eigenlijk, vind de maan een beetje vaag...

En als je nou eens de maan in het lint verwerkt, of een andere vorm doet ipv het lint, bijvoorbeeld alleen de naam en dan in de letters een maan en een paar sterren. Zodat je in 1 letter een stukje heelal ziet?

(of draaf ik nu door?)

Deel Deze Pagina