Wat vinden jullie van deze tattoo?

Discussie in 'De lounge' gestart door bar, 13 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    spannend! laatste is erg mooi, maar idd zonder datum, is net iets te druk. kan er later altijd nog bij! nu geduld hebben hihi

2. jettje

jettje Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.541
    0
    0
    zv-er
    Hij is heel mooi geworden :thumup:
    Ben benieuwd hoe hij in het echt zou worden. Succes de 30ste \:D/

3. Wishes

Wishes Actief lid

10 feb 2007
    151
    0
    0
    Hoorn
    Ik vind het meer een plaatje voor op een website dan voor op een lichaam .. Niet kwaadaardig bedoeld hoor.. hihi.. Het is gewoon helemaal niet mijn smaak. Maar niet teveel op mij letten want ik hou helemaal niet van tattoo's!
    Wél ben ik inderdaad ook van mening dat de laatste véél mooier is dan de allereerste op pagina 1!

4. pienie

pienie Fanatiek lid

29 okt 2006
    1.418
    1
    0
    zuid holland
    Ik heb de andere reacties niet gelezen, maar wat grappig dat ze net een week oud is en je hiermee bezig bent!

Persoonlijk is ie niet helemaal mijn smaak, maar ik denk dat je moet doen wat je zelf het mooist vind. Ik persoonlijk heb natuurlijk geen gevoelens bij deze tattoo en jij wel, dus dat is een verschil van 'dag en nacht' (om maar in de volle maan termen te blijven)

5. pienie

pienie Fanatiek lid

29 okt 2006
    1.418
    1
    0
    zuid holland
    O, ik zie dat je inmiddels al wat exemplaren verder bent! Sorry, ik reageerde nog op de eerste. Vind de laatste mooier (wat 'simpeler' maar daarom ook mooier).

6. jada

jada Actief lid

30 jan 2006
    131
    0
    0
    hilversum
    Heel mooi.Met of zonder datum maakt niet uit.Als jij die erbij wilt moet je het gewoon doen.

7. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Ik zou ook zonder datum doen. En de letter wat minder vet maken. Dan blijft je tattoo langer mooi. Met vette letters zo dicht op elkaar loop je het risico dat je tattoo dicht gaat groeien. Een goede tattoeerder kan je daar zeker advies in geven.

Laat je zien hoe het eindresultaat geworden is?

Deel Deze Pagina