spannend! laatste is erg mooi, maar idd zonder datum, is net iets te druk. kan er later altijd nog bij! nu geduld hebben hihi
Ik vind het meer een plaatje voor op een website dan voor op een lichaam .. Niet kwaadaardig bedoeld hoor.. hihi.. Het is gewoon helemaal niet mijn smaak. Maar niet teveel op mij letten want ik hou helemaal niet van tattoo's! Wél ben ik inderdaad ook van mening dat de laatste véél mooier is dan de allereerste op pagina 1!
Ik heb de andere reacties niet gelezen, maar wat grappig dat ze net een week oud is en je hiermee bezig bent! Persoonlijk is ie niet helemaal mijn smaak, maar ik denk dat je moet doen wat je zelf het mooist vind. Ik persoonlijk heb natuurlijk geen gevoelens bij deze tattoo en jij wel, dus dat is een verschil van 'dag en nacht' (om maar in de volle maan termen te blijven)
O, ik zie dat je inmiddels al wat exemplaren verder bent! Sorry, ik reageerde nog op de eerste. Vind de laatste mooier (wat 'simpeler' maar daarom ook mooier).
Ik zou ook zonder datum doen. En de letter wat minder vet maken. Dan blijft je tattoo langer mooi. Met vette letters zo dicht op elkaar loop je het risico dat je tattoo dicht gaat groeien. Een goede tattoeerder kan je daar zeker advies in geven. Laat je zien hoe het eindresultaat geworden is?