Wat vinden jullie van deze test?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door sanjanstan, 15 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    Ik heb deze testen ook wel eens gedaan, helaas zijn mijn ervaringen niet zo goed. Ik zou voor de zekerheid inderdaad een KV2v5 of een digitale van CB doen! Spannend!

2. angie23

angie23 Niet meer actief

Ik zie dat de meningen erg verschillend zijn over deze test. Maar toen ik zo'n streepje had was ik toch echt zwanger.

Spannend!

3. WeGeMiJe

WeGeMiJe Actief lid

19 jun 2011
    323
    0
    16
    Beverwijk
    Sanjanstan, wanneer ga je nu weer testen?? Ben inmiddels wel erg benieuwd!! Hihihi.

4. sanjanstan

14 mei 2012
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wil wachten tot morgenochtend, zodat ik met ochtend urine kan testen. Dan ga ik vandaag zo'n digitale test kopen. Maar inmiddels vind ik het ook wel heel erg spannend worden. Wat een verschillende ervaringen met die test!

5. WeGeMiJe

WeGeMiJe Actief lid

19 jun 2011
    323
    0
    16
    Beverwijk
    Spannend! Ik kom zeker weer kijken morgenochtend!
    En idd, erg verschillende verhalen over deze test. Morgen heb je gelukkig wat meer duidelijkheid! Succes..!!

6. Huis van Puck

Huis van Puck Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.415
    52
    48
    Ik zou zelf meteen 2x5 van kv halen, waarmee ik in de middag altijd donkerder testte dan met ochtendurine. Spannend meid...

7. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    Op die eerste foto zie ik toch echt wel een streep, even breed als de teststreep.

2de is minder duidelijk te zien.

Spannend in elk geval! :)

8. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Hoor het ook wel vaker, dat middagurine (mits geen liters thee e.d.) een donkerdere streep geeft als de ochtendurine..

Succes, ik blijf het volgen!

9. sanjanstan

14 mei 2012
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kon niet wachten tot morgen.

Bijgevoegde bestanden:

• foto3.jpg
      foto3.jpg
      Bestandsgrootte:
      25,8 KB
      Weergaven:
      16
  10. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.993
    15.614
    113
    Nabij Utrecht
    helaas...

11. In principe niet, Damiën heeft er in ieder geval niets aan over gehouden, en ik wist pas na 8 weken dat ik zwanger was. Heb dus ook 8 weken constant (want we waren op vakantie) de pil doorgeslikt!

Toch.. Zou ik stoppen bij twijfel aan een zwangerschap.. Maar goed, dat ene pilletje vanavond maakt ook niet meer uit natuurlijk, en morgen heb je misschien een duidelijkere test! Spannend!

Edit; Ik zie nu je laatste berichtje pas.. Sorry :(

12. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Jammer meid!

13. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Maar die digitale heb je dus gedaan in de namiddag? Kan het zijn dat je voor die test nog niet genoeg hcg hebt aangemaakt?

14. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

ik zou absoluut niet met de digitale testen,je hebt dat al wel gedaan zag ik,maar bij mij gaf ie een paar dagen negatief aan terwijl andere testen allemaal positief aangaven.De digitale gaf pas ZWANGER aan toen ik 4 dagen na NOD zat.
    Ik zal als ik jou was morgen een 2v5 test van kruitvat halen.Die zijn heel duidelijk.

Deel Deze Pagina