Meiden, Dit lijstje met jongensnamen heb ik onlangs gemaakt: Timothée Calix of Calixte Faust Tanguy Darius Remus Dmitri Jullie eerlijke mening over deze namen verneem ik graag Ik ben op alles voorbereid!
Vind Dmitri wel leuk. De rest.. Je bent op alles voorbereid? Met alle respect, en ieder zn smaak, maar ik zou het mn kind niet aan willen doen
Het is absoluut niet mijn smaak. Vind het allemaal erg ver gezocht eerlijk gezegd. De meest gangbare naam vind ik dan nog Darius, al vind ik het geen mooie naam. Dmitri zou ik eerder schrijven als Dimitri. Van Remus zou ik Remi maken en van Faust Fausto. En ook dan vind ik het nog geen mooie namen, Sorry!
Timothée --> Timothy vind ik wel leuk Calix of Calixte --> Ik ken een parkeerplaats, bij Breda : Calix Berna... Faust --> Dit vind ik meer een achternaam.. Tanguy --> voor een getint kindje kan dit wel wat hebben, maar ik weet niet zeker wat de uitspraak is. Darius ---> Niet mijn smaak Remus --> Lupos... Doet me denken aan een personage uit Harry Potter.. Dmitri --> niet mijn smaak... Dus sorry alleen timothy vind ik een mooie naam, en Tanguy op zich ook wel .
moet eerlijk zeggen dat er voor mij persoonlijk ook geen naam bij zit die ik leuk kan vinden. wel mijn complimenten voor je aparte smaak qua keuze!
Haha, een leuk lijstje eigenlijk omdat ik dan wel van aparte namen hou! Ik vrees alleen dat het geen doorsnee smaak is
Sorry met alle respect maar ik vind het stuk voor stuk lelijke namen en zou het mijn kind niet aan willen/kunnen doen.
is ook niet mijn smaak.. leukste vind ik dat Timothy, maar ik zou er dan 'gewoon' Timo van maken. Maar ik ben dan meer gewoontjes!
Vind Faust dan nog wel leuk, beetje stoer en anders dan anders....de rest vind ik echt helemaal niks sorry.
Timothée --->> vreslijk! Calix of Calixte --->> hoe spreek je dit uit?? Faust ----->> ..... Tanguy ---->> de wat?!? Darius --->> dit is tenminste een soort van naam,, Remus ---.> doe me aan harry potter denken, Dmitri --->> nee afschuwelijk,,
Ik vind het ook echt geen mooie namen. Het komt een beetje over als husselen met de letters totdat we iets hebben wat op een naam lijkt.... Sorry.