Kaart = leuk Foto = leuk Kleur = leuk Hoedje= Niet leuk Als je het hoedje wel wilt zou ik zorgen dat het op het hoofdje aansluit, dat doet het nu net of het bijv rechtboven in de ruimte plaatsen naast hoera dus niet op dr hoofdje.
vind hem erg leuk! en de kleuren ook! vind alleen het hoedje ook niet zo mooi, misschien en optie om die meer passend te maken zoals hier al eerder is gezegd?
Ik vind het juist geen chique kaart haha. Chic vind ik juist als het iets strakker en stijlvoller is zeg maar. Ik vind deze kaart meer geknutseld kinderlijk. Komt ook door het lettertype. Past natuurlijk wel erg goed bij het onderwerp van het kaartje (een kinderverjaardag) maar ik zou het zelf niet snel kiezen. Wel een super leuke foto van je dochter!
Helemaal mee eens. Het kaartje is ook niet mijn smaak. Wel leuk dat je zo samen met je man creatief bent geweest .
Trouwkaarten heb ik ook zelf gemaakt. Is niet zo moeilijk hoor. Bedankt voor de leuke reacties in iedergeval! Het hoedje is juist feestelijk bedoelt. Het is tenslotte haar eerste verjaardag, hoort wel feestelijk te zijn.