Hoi dames. Daar ben ik weer. Laatste dagen alleen omowit. 2 dagen overtijd nu. Nog nooit eerder gehad dus raak een beetje van slag. Zien jullie hier iets? Heb de foto een beetje donkerder gemaakt in de hoop dat het duidelijker is.
Ik zie wel wat! Dit is een action test toch? Die blijven bij mij altijd spierwit als ik niet zwanger ben. Morgenochtend zal hij vast duidelijker zijn. Spannend!
Nee dit is een zwanger en kids test. Die is heel gevoelig. Bij mijn zoontje testte ik ook 3 dagen na nod posi. Maar heb ik op de 2e dag niet getest en 1e dag na nod negatief. Dus hopelijk morgen wel duidelijk pffff
Naar mijn mening is de originele slechter te zien. Terwijl ik in het echt wel iets leek te zien. Daarom zo donker gemaakt en leek ik ook iets in de verte te zien.
Ik zie op het origineel juist wel iets van een streepje! Over twee dagen maar weer een doen om te zien of het zichtbaar is en oploopt.
Als ik hem in het negatief zet, vind ik hem nog beter te zien. Heb je dat zelf al geprobeerd? Ga je morgen weer testen?
Vind de foto's te slecht/ donker om te kunnen beoordelen. Hoop dat je zwanger bent en straks duidelijk positief test.
Ja ik ga zeker morgen weer testen aangezien ik met m'n zoontje ook op 3 dagen na nod positief testte. Blijf gewoon proberen tot ik zekerheid heb. Of ongi of een mooi roze lijntje! Bedankt nogmaals!
Denk dat je beter een kruidvat 2v5 kunt doen! Ik had vorige maand een enorm duidelijke streep op deze test en niet zwanger. Ook verhalen gelezen dat deze juist later positief test als kruidvat terwijl hij juist gevoeliger hoort te zijn. Succes en ik duim voor je!