hoihoi ik vroeg me iets af: waarom heb ik in elke cyclus een 'innestelingsdip' en ben ik achteraf niet zwanger?ik denk dat veel mensen dit hebben maar hoe komt dit?ik bedoel dan niet door te weinig slaap en niet optijd tempen.ik slaap elke dag hetzelfde en word op een vast tijdstip wakker. kunnen jullie ook naar me kaartje kijken?ik denk persoonlijk dat ik niet zwanger ben maar ja ik zeg dan ook anders altijd vanwel....en dat ben ik dan beu want het is nooit zo heb enkele dagen last van zeer lichte spotting(normaal zou ik nu veel moeten hebben altijd enkele dagen voor me ms) groetjes!
Ik hoop voor je dat je zwanger bent maar moet je innestelingsdip niet lager liggen dan het kruis van FF??
oohja en die spotting is dus gewoon beige(op wcpapier) geen rood of bruin ofzo(normaal heb ik enkele dagen op voorhand al zwart bruin ) oohja en ik heb geen pms...en dit is echt vreemd want ik heb hier ALTIJD last van en men ventje weet dit ook telkens dit en gevoelige tepels zijn bij mij altijd de eerste symp. van ms...voel me ook heel energiek(slaap wel 10 uur per dag,moet laat beginnen met men werk)
Ik had ook zo een kaarttje maar idd mijn innesteldip zat op de temp van voor eisprong en dus onder kruis. Kan dus van alles zijn. Afwachten en hopen dat je temp hoger is.Maar volgens FF is het geen tempdip want dan meot deze idd 1 dag zo laag zijn als voor eisprong.
dank je voor je uitleg ik dacht gisteren dat mijn ms kwamen door die dip maar ben net terug omhoog gegaan dus :s ? ik ben heel ziek en misselijk de laatste dagen dus vraag me af van wat. heb af en toe lichte spotting (beige) en gisteren rose kleine vlekjes maar vandaag weer licht beige.normaal zouden ze er toch al moeten zijn
Spannend, weet je inmiddels al meer? Ik zie dat je dit zeven dagen geleden hebt gestart... ben nieuwsgierig, want ik wist dat van die dip ook niet!