gedicht

Discussie in 'Geboortegedichten' gestart door Patricia27, 6 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Patricia27

    Patricia27 Actief lid

    3 dec 2006
    288
    0
    0
    inpakster
    IJsselmuiden
    We zijn bezig met de geboorte gedichtjes maar nu ben ik op zoek naar een leuke tekst waarom iedereeen moet bellen van te voren en met betrekking tot rusten. Heeft er iemand een idee ?
    De standaard dingen ken ik nu o.a. wel. groetjes Patricia
     
  2. pukpuk

    pukpuk Actief lid

    1 jun 2006
    210
    0
    0
    heey

    ik zelf houd persoonlijk niet zo van die gedichtjes als, wilt u 10 vingertjes tellen dan even bellen, wilt u ons wonder zien, kunt u dan bellen misschien etc.

    wij hebben gewoon:
    wij rusten van 12.00 tot 15.00 uur
    na een telefoontje bent u van harte welkom
     
  3. Patricia27

    Patricia27 Actief lid

    3 dec 2006
    288
    0
    0
    inpakster
    IJsselmuiden
    dat is voor ons ook de reden dat we kijken naar orginele gedichtjes maar ja die zijn moeilijk te vinden. Soms dan denk ik wel ik laat het gewoon achterwege maar dan ben ik bang dat ik de huiskamer zo vol heb zitten.
     
  4. wolly

    wolly Niet meer actief

  5. pukpuk

    pukpuk Actief lid

    1 jun 2006
    210
    0
    0
    ik heb nu dus heel simpel onder aan de kaart staan dan wij rusten van 12.00 tot 15.00 uur en dat ze na een telefoontje van harte welkom zijn, maar ik twijfelde ook. zelf vind ik het vanzelfsprekend dat je eerst belt voor je komt, en ik vind het ook vanzelfsprekend dat moeder en baby rusten smiddags, maar ja in mijn omgeving hoorde ik al enthousiaste mensen die het liefste meteen na de geboorte komen kijken en toen dacht ik, misschien toch maar die zinnen eronder. vandaar dat wij er toch voor gekozen hebben. ikzelf vind het gewoon 2vriendelijke zinnen zonder dat gerijm en getuttel.
    groetjes
     
  6. ProudMum

    ProudMum Niet meer actief

    wij hebben de tekst uit naam van de kleine gedaan. onderaan staat ; bel, kom en bewonder mij!
     

Deel Deze Pagina