Het lijkt alsof ze steeds niet helemaal verzadigd is en nu snachts weer komt ze heeft dan echt weer honger om 4uur terwijl ze al denk ik 6weken doorslaapt. herkent iemand dat? melk lijkt ook terug telopen zeker einde van de dag rond 18uur heb ik weinig want dan is ze echt niet te vreden. Ik ga denk ik ook afbouwen en dan alleen zolang er genoeg is smorgens en savonds alleen nog bv
Het kan heel goed dat ze 's nachts ineens weer komt. Regeldagen, groeispurtje, er zijn genoeg redenen te verzinnen dat ze 's nachts niet meer door slaapt. Geef daar aan toe, het gaat vanzelf weer over! Ook nu geldt nog: vaker aanleggen verhoogd de productie. Geef het een paar dagen (vaker aanleggen) en je zult zien dat je dochtertje weer tevreden is. Echt geen reden om maar te stoppen met bv hoor... (tenzij je zelf niet meer wilt natuurlijk, maar het is geen kwestie van "de melk is op").
Vaak heb je rond 4 maanden een dip. Hier was ze 's avonds ook niet tevreden terwijl ze wel lang wilde slapen. Ik heb dat opgelost door 's morgens een voeding te kolven die ze er 's avonds achteraan kreeg. Dat werkte hier goed. Anders had ik een gefrustreerd kindje aan de borst en wisselvoeden hielp toen ook niet. Zo rond 6 maanden was het niet meer nodig. Ik denk alleen dat als je nu af gaat bouwen, het heel snel over is.
het is idd een fase. mijn zoontje heeft het ook gehad en een paar maanden later nog eens. het gaat echt weer over. je kindje is ws aan het regelen
Hier stopte hij ook met doorslapen met 4,5 maand en hij heeft nu (6 maanden) nog steeds een nachtvoeding (van 19.30 tot 7 uur met een voeding rond 3 uur). Zegt niets over te weinig melk ofzo. Ik geef incl de nachtvoeding 5 voedingen per dag en hij eet verder nog niet veel anders maar is heel tevreden.
hier sliep zoey met 3 maanden door en met 4 ineens niet meer tot 10 maanden kwam ze weer elke nacht een keertje Dus het is heeeel normaal hoor
zonder nachtvoeding zit ze op 5 voedingen drinkt gemiddeld tussen de 2.5 en5 uur jaja nogal verschillend