Hoi meiden, Ik ben bijna 39 weken zwanger en ga inmiddels bij van alles en nog wat bedenken "zal het"? Maar wat me nu opvalt, is dat mn kindje de laatste dagen wel veel drukker is als hiervoor. Tot 35 weken ongeveer was mn kindje enorm druk, daarna volgden een paar weken waarin ik veel minder leven voelde - maar nog wel gewoon meerdere keren per dag hoor! Nu is het kindje echt heel druk, voel ook veel druk op mn onderkant/baarmoedermond. Het kleintje is al ingedaald, dus die fase heb ik al gehad. Maar merkten jullie verschil in de drukte van het kindje, in de dagen voor de bevalling?
Bij mij werden ze juist rustiger, ben een paar dagen voor de bevalling nog in het zh geweest ivm minder leven maar ik denk dat het voor iedereen anders is.
hier en bij een vriendin ook rustiger!! Vriendin is de dag voor de bevalling nog in het zkh geweest omdat de kleine zo rustig was....!
Hmm, dat klinkt natuurlijk niet zo leuk.... Jammer, ik had gehoopt dat het misschien wat zou kunnen betekenen....
De oudste was gewoon normaal tijdens de laatste dagen. Tijdens de weeën niet op gelet, had flinke rugweeën. Bij de jongste normaal tijdens de laatste dagen. Tijdens de persweeën was hij nu druk aan het gymmen. Zelfs de vk viel het op hoe druk hij was...
Hoi Suus! Ik ben volgens mij even ver en mij klinkt het erg bekend wat je schrijft! Ook met 35 weken duidelijk een rustiger kind, ben zelfs in het zh geweest omdat ik het kindje minder voelde. Daarna, dus week 36 tm 38/39 wel beweging, maar nu de laatste dagen is er echt een verbouwing in mijn buik gaande Ik hoop dat het wat betekent, ben het namelijk best wel goed zat! Tsja, afwachten maar! (bij mij is het kindje trouwens ook al helemaal ingedaald, dus dat kan het niet meer zijn)
De avond voordat ik beviel (ik lag al in het ziekenhuis i.v.m inleiden ) was ze enorm druk! Haar hartslag was ook ruim een kwartier 180 - 185 ! en daalde daarna ineens naar 75 en was daarna heel eventjes weg maar kwam snel terug met een normale hartslag.... Die nacht braken mijn vliezen, dus ons kindje was wel wat drukker maar goed dat hoeft dus niet altijd...
Mijn zoontje werd heel rustig een paar dagen, toen weer heel druk en eigenlijk toen begon het zo'n beetje haha Soms kun je het ook aan je bloeddruk merken zeggen ze, als ie ineens hoog of ineens laag is kan t een teken zijn.
Vandaag ben ik precies 39 weken zwanger en ik voel hetzelfde! De kleine is echt SUPERdruk, zo druk is ze nog nooit geweest! Vandaag al de hele tijd last van mijn bekken, voelt als een hele erge blauwe plek ofzo. Als ik loop moet ik echt mijn buik vasthouden, lijkt anders alsof ie eraf valt, haha Ik hoop net als jou dat dit een goed teken is! Kan echt niet meer wachten!
Jou ticker klopt dus ook niet presies? Ik ben vandaag ook 39 weken namelijk dus dan lopen we gelijk! Tsja, we zullen zien! Erg lang zal het gelukkig niet meer duren, ik heb met de verloskundige besproken dat ik met 41 weken naar de gyn mag ipv met 11 dagen overtijd maar we hopen natuurlijk dat de kleine netjes op de uitgerekende datum komt... En dat zijn er 2, de 17e of de 23e, da's niet helemaal duidelijk! De echo's beweren de 17e, de verloskundige beweert de 23e....
ze zeggen dat het meetsal rustiger wordt,,,..nou mijn zoontje is nooit rustig geweest tot de dag van bevalling veeel gevoeld! be met 40 wk precies bevallen
Mijn ticker klopt inderdaad ook niet meer, ik was eerst de 15e uitgerekend, maar nu ben ik dus de 21e uitgerekend, zelf denk ik dat ze de 22e zal komen. Hopelijk helpt de volle maan ons allemaal een beetje . Vanochtend dacht ik weeën te voelen maar die zijn helaas weer afgezwakt . En hoe is het bij jou?? voel je al iets rommelen??
Ik voel zo nu en dan een kramp/steek waarbij ik hoop dat het een wee is, maar het blijft aldoor bij 1 keer... Ik ben de 22e uitgerekend, terwijl ik na mn eerste verloskundige bezoek de 23e opgeschreven heb, en uiteindelijk hebben we 3 echo's gehad waaruit de 17e bleek en 1 waaruit de 22e bleek en de verloskundige houd de 22e aan... We zijn vrijdag een jaar getrouwd dus we hopen dat het dan komt
Een vriendin van mij heeft een week lang steeds 1 wee gehad toen ze net in bed lag, pas na een week zette het door... Ik heb ook al 2 nachten voorweeen maar nog geen beeb hoor. Ben vandaag uitgerekend.... Weet je, al die echo's en je uitgerekende datum zeggen heus wel iets, maar wist je dat er maar 4% van de baby's op tijd geboren worden... En wat is op tijd als je meerdere data hebt? Gewoon afwachten maar...
Ik heb geen verschil gemerkt hoor, die laatste dagen. De ene dag was ze wat drukker dan de andere dag, net als in de rest van mn zwangerschap. Helaas, hier betekende het dus niks!
Suusjeuh, heel veel succes morgen ik duim voor je meid!! En natuurlijk alvast gefeliciteerd met jullie 1 jarig huwelijk!