hee dames! nu ik zzwanger ben wil ik het mijn ouders vertellen via een gedichtje in een lijst. maar nu komt het probleem ik kan niet rijmen.. 8) zou iemand me willen helpen? het moet alleen eindigen met; Ookal ben ik nog zo klein, Ben nu al blij dat jullie mijn opa en oma zijn! zoiets alvast bedankt!! liefs xxx
Ik denk ook niet dat ik je heel veel verder kan helpen. Weet wel dat dit gedichtje regelmatig gebruikt word: Jullie kunnen mij nog niet horen... Jullie kunnen mij nog niet zien... Maar als ik rond (uitgerekende datum) word geboren mag ik dan in dit lijstje mischien? Mischien kun je er iets aan aanpassen? Vind m opzich wel erg leuk. Liefs mij
lieve oma, u ziet mij nog niet... maar ik ben er wel al... ik ben nog heel klein... maar groei al heel snel. U bent "haar"moeder, en ik wordt "haar" kind. U wordt "mijn" oma, en ik? ik word uw...... kleinkind tot over ongeveer...... maanden je kan het altijd aanpassen jennefer
Heey. Kijk eens op De grootste verzamelsite voor geboortegedichtjes Daar staan er een aantal op. Succes