hoi meiden ik lees al een tijdje mee op het forum en ik moet zeggen dat ik hier ontiegelijk veel heb geleerd over zwangerschap (ook over de mijne )... heb me dus nu ook maar geregistreerd. ik las zojuist een reactie van een gebruiker op het forum die moeite had ('de tijd amper had') met het bereiden van avondeten nu er ook nog een kleine bij is... ik heb het idee dat meer moeders hier last van hebben... ik hoop dat het niet als reclame wordt opgemerkt maar sinds een tijd volg ik deze website genaamd turksekok.nl, hier staan allerlei turkse recepten op die stap voor stap met heel veel foto's worden uitgelegd, ik moet toegeven dat ik zelf niet echt fan ben van de turkse keuken (behalve turkse pizza) maar omdat alles stap voor stap met foto's wordt uitgelegd maakt het mijn leven wel echt STUKKEN gemakkelijker (+ ik ben van nature geen keukenprinses ) hihihi en ja mijn mannetje is toevallig wel weer dol op turks eten. dus bij deze mijn kleine bijdrage aan dit super forum, hopelijk hebben jullie er wat aan, succes met iedereens zwangerschap (nu ik toch een account heb zal ik ook proberen vaker deel te nemen aan het forum, dus bij deze mogen jullie me ook welkom heten )
Op zich ziet het er lekker uit hoor, niets mis mee maar ik heb een paar bekeken en in elk recept wat in aanklik wordt er gesproken over een eetlepel of meerder theelepels zou per gerecht ...tja totaal niet geschikt voor kids en als zwangere vrouw zou ik me ook niet aan de hoeveelheden zout wagen . Goed bedoeld maar niet echt iets om hier te promoten, ennuh ik neem aan dat je deze recepten niet zo voor je kind maakt
daar vergis je je in! zout is in vele gevallen slechts een smaakmaker en je kunt het zout gerust uit het recept laten, ik heb onderhand tegen de 30 recepten gemaakt van die site, ik heb het zout en de pittige specerijen gewoon eruit gelaten, ik vond alles prima smaken (eerlijk is eerlijk: op 1tje na ). en nee het is geen baby voeding wat er op de site staat, maar gewone volwassenen voeding, de reden dat ik jullie erop wijs is omdat het maken van het avondeten stukken vergemakkelijkt... gewoon handig dus als je net zwanger bent geweest en andere dingen aan je hoofd heb dan het bedenken en bereiden van avondeten, vandaar..
Het is een supergoede site met een heel goede uitleg! En je kan het zout ook eventueel weglaten hoor En ik eet elke dag bijna turks super gezond hoor en ik ben ook nog zwanger: