Ik zit er aan te denken om binnenkort eens wat te gaan doen zonder D, die blijft dan bij mijn man. Maar dat heb ik nog nooit gedaan, heb echt geen idee hoeveel melk hij dan in zijn flesje moet krijgen. Hij is nu 4 maand, 5800 gram, en hij drinkt per 24 uur zeker 10 voedingen, soms 12. Overdag drinkt hij om de 2 uur, moet ik dan ook om de 2 uur kolven? Ik ben waarschijnlijk 1 of 2 voedingsmomenten weg. We willen vandaag of morgen voor de zekerheid al testen of hij zijn fles nog wel pakt. Alvast bedankt!
Drinkt hij normaal 1 of 2 borsten? Bij 2, zou ik wel elke "voeding" kolven, bij 1 zou ik om de 3 of 4 uur kolven. Zo doe ik het tenminste. Op mijn werk kolf ik 2 x, Hidde drinkt 3 x, maar meestal maar 1 of soms een beetje van de 2e borst. En de hoeveelheid ligt echt aan je kindje. Ik geef 150cc in een flesje, dat is meestal genoeg. Mocht het flesje niet genoeg zijn, dan haalt hij dat bij jou wel weer in!
Bedankt voor je reactie daar kan ik wat mee. Hij drinkt meestal aan 2 kanten, maar niet altijd. Denk ik dat ik het dan op 2/3 uur laat, 150ml komt ideaal uit, want heb het ook met die hoeveelheid ingevroren. Nu nog daadwerkelijk de stap maken om een keer weg te gaan