Ik heb even een vraagje. Wij piekeren ons suf over jongensnamen en er is eigenlijk maar 1 die wij echt leuk vinden en dat is Djesse. Jesse vinden wij ook wel heel erg leuk, maar komt erg vaak voor en wij hebben vrienden waar het jongetje zo heet. Dus ik vroeg mij af wat jullie hiervan vinden? Liefs Tumtummetje
ik vind djesse wel leuk, maar de combi dj vind ik niet zo. ik zou dan toch gewoon voor jesse gaan. en je krijgt natuurlijk het "probleem" dat mensen denken dat het gewoon jesse is en dan kan hij het zn hele leven het gaan corrigeren
De naam op zich vind ik leuk, vind de schrijfwijze alleen niet zo mooi... Wil je hem echt uitspreken als Djessuh of als Djessie? Want bij het laatste zou je Jessy kunnen schrijven, denk dat het dan wel duidelijk is dat je Djessie moet zeggen ipv Jessie
Persoonlijk vind ik het vreselijk! Excuseer mijn lompheid... Maar ja smaken verschillen dus doe vooral wat je zelf leuk vindt.
Echt niet mijn ding. Jesse vind ik superleuk, ik vind die namen met een D er dan voor zo overdreven, net als bijv Djustin...Net of het verkeerd is geschreven. Dus niet mijn ding.
Ja zo kijk ik er ook tegenaan, alsof het verkeerd is geschreven. Vind dat redelijk "onnozel" uitzien zeg maar.
me too, sorry...ik hou van apartere namen, maar dit vind ik nie mooi! maar dat neemt niet weg dat als jij het mooi vind je het vooral moet doen! want het is jouw kindje en niet het onze!
Is Tjesse misschien wat? Dat vind ik er minder uitzien als een foutje, omdat de klank iets anders wordt. Maar 't is toch dezelfde naam...
Ik sluit me bij m´n voorgangers aan: Djesse/Djessie vind ik echt niet mooi. Net alsof je niet wist hoe je de naam schrijft, en het dan maar hebt geschreven zoals het klinkt, sorry. Jessy/Jesse vind ik wel erg leuk!
Ik zou Jessy of Jesse nemen ipv Djesse. Net als mijn voorgangers vind ik Djesse, Djustin etc raar staan.