Hallo allemaal, Bij hoeveel weken zwangerschap voelden jullie beweging in jullie buik? Ik ben nu ruim 17 weken. Ik voel soms van alles, maar vraag me af wat het is. Mijn placenta ligt aan de voorkant, dus de mevrouw van de echo had al verteld dat het nog wel even kon duren voordat ik de kleine ging voelen.. Hoe lang duurde het bij jullie?
Bij ging de kleine pas in de 21e week bewegen. Toen voelde ik een 'plop'. Mijn placenta ligt ook voor en dus voelde ik hem later.
Ik vanaf week 18, eerst herkende ik het niet maar dat wordt steeds duidelijker. Bij mij zit de placenta ook op de voorwand.
Hier vanaf 16+0 beweging waarvan ik zeker weet dat het de baby was, eerder ook al wat plopjes gevoeld en terugkijkend ook al de baby. Mijn vriend voelt het vanaf 18+0 aan de buitenkant. 1e kindje en placenta achterwand.
Ik voel hem nu (denk ik) heel af en toe. Dat vanaf 19 weken ofzo. Niet dagelijks iig. Mijn placenta ligt ook voor.
Ik ben echt zo benieuwd.... Ik voel al weken soms iets waarvan ik denk, zal dat het zijn dan? Maar aangezien ik nog geen 18 weken zwanger ben en de placenta voor ligt lijkt dit me toch zeer onwaarschijnlijk...
Mijn placenta ligt ook aan de voorwand en ik voelde meneer echt goed met een week of 23. Achteraf gezien wel eerder maar dat herkende ik niet. Nu is meneer niet weg te denken!
Ook ergens met 17 weken de eerste "plopjes". Vanaf 18 weken elke dag wel duidelijk aanwezig. En ergens vanaf 20 weken ook vanaf de buitenkant te zien/voelen.
Bij m'n vorige zwangerschap met 17 weken, placenta achter. Ben erg benieuwd wanneer ik het nu ga voelen, placenta ligt nu voor.
Heel raar misschien, maar afgelopen weekend ( 15+6 ) voelde ik een soort tik van binnen en een "luchtbel" langs mijn buik gaan ( van binnen uit natuurlijk ) . Dit is mijn eerste, dus misschien wel of misschien niet.
De eerste zogenaamde vlindertjes met ongeveer 18 weken. Sinds 21 weken zijn de schopjes voelbaar. Maar nog niet aan de buitenkant. Placenta hoog voor.
Bij mijn zoon voelde ik de plopjes vanaf 16 weken Bij mijn dochter pas met 24 a 25 weken doordat mijn placenta ervoor lag