Die vind ik wel gaan, maar dat noem ik geen catsuit eigenlijk. Je vraagt wat vinden jullie van een catsuit, nou, die vind ik ordinair. Jumpsuites gaan wel, maar ook niet mijn ding.
Ik vind het prachtig staan bij mensen die mooi gelijnd zijn! Vooral ook smalle bovenbenen hebben. Ik zie ze soms lopen met geen mooie dijen dan vind ik het echt niet staan. En ook moet je een strakke taie hebben (in ieder geval geen rollen)......
Ik vind dat ook, en dan heb je natuurlijk ook hele nette catsuits, die meer op pakken lijken, maar dat vind ik dan 'netjes ordinair'
Ik blijf erbij dat ik het alleen mooi vind bij echt slanke meiden met een heel strak lichaam. Ook als het niet strak zit.
Maar waarm dan als ik vragen mag? Een jumpsuit zit niet strak, dus je ziet dan toch ook geen rollen of bobbels of weet ik veel wat. Een catsuit moet ik ook niet aan denken als je niet graatmager bent inderdaad.... maar een jumpsuit kan toch wel?
Ik vind het dan bij het buik gedeelte echt niet mooi. Een beetje ordi zelfs. Wil niemand beledigen hoor, is gewoon mijn mening!
Ik vind het vaak bij de dijen niet mooi als die te dik zijn dan lijkt het zo vreemd...Weeet niet hoe ik het moet uitleggen
ik vind ze alleen leuk staan bij lange, slanke vrouwen. (wat ik dus niet ben ) en ook alleen de effen, met print vind ik ze niet mooi. Volgens mij stond er een keer één bij h&m in het boekje met panterprint, die vond ik iig verschrikkelijk. Maar ik geloof meteen dat ze heerlijk zitten!
Ik heb even gekeken op zalando, en ik bedoel dus ook een jumpsuit...dacht dat dat hetzelfde was, maar die catsuits vallen voor mij dus onder de wel-hoerige (die Pabo-catsuits, zeg maar). Ik vind zoiets bijv. wel leuk, en absoluut niet hoerig:
die is cool en het heet idd jumpsuit. bij cat suit moest ik meteen aan een pak met staart en van die oortjes denken.
zelfs ik met maatje ++ heb een jumpsuit! Voor thuis hoor, niet voor buitenshuis, maar hij zit zoooo heerlijk! Modelletje "harembroek" heb ik...
Super leuk vind ik ze. Hoe ze ook mogen heten. Ik heb een simpele met een kort broekje. Ik vind ze juist handig voor meiden met een maatje meer want ze zitten lekker ruim.
Ik vind ze geweldig. Met print of zonder. Ik ben ook fan van de harem of drollevanger. En als zo iets al ordinair is kan ik maar beter niet meer buiten komen,lol. Zag laatst een leuke bij de Sting in tijgerprint. Ga hem denk ik wel kopen. Gewoon lekker ordi doen in de zomer
Zou er zelf nooit een kopen, jumpsuit EN catsuite. @Mirell, de eerste foto die je laat zien. Dat vind ik er echt heel erg leuk uit zien, maar ik vind jou er ook echt een type voor. Ik doe zelf niet zo heel graag mee met de allerhipste mode zeg maar haha. Maar de 2e, die vind ik qua stof en motief een beetje ...ehm..tuttig. Ik zag er trouwens bij de H&M eentje hangen, VRE-SE-LIJK!! Zo'n Nel Veerkamp geval...jakkes!